• Yep. Ik ben op zoek naar een aantal stories, want verveling c:
    Wat wel
    - One Direction
    - THG
    - 16+ mag
    - Onbekende personen
    - Dramas of thrillers
    - Fantasy

    Wat niet
    - Geen andere fanfic's/bekende personen
    - Geen vampiers die lijken op de vampiers uit Twilight

    Oké, dat dus.
    Het liefst ook niet iets wat ik helemaal in moet halen :(
    En als je dit zou willen lezen, is dat ook ernstig leuk c:




    Je gaat voor het zoveelste jaar weer naar dezelfde camping, iets waar je waarschijnlijk geen zin in hebt. De zeventienjarige Casy in ieder geval niet. Er zijn nooit mensen van haar leeftijd te bekennen, tot nu dan. Ze ontmoet Niall. De vakantie wordt in een klap leuker en de tijd vliegt om. Maar wat als ze is vergeten om om contactgegevens te vragen? Zal ze Niall nog spreken?

    One Direction ontstaat naarmate het verhaal vordert.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:59 ]

    Wel, op mijn account staat een verhaal Remember, dus als je het wilt lezen, ga je gang(;
    Ik schrijf het samen metCookies en Valora.
    Remember ft One Direction

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 15:41 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je kunt even kijken bij mijn Onbekende Personen verhaal, misschien vind je het wat. (:
    Drama staat niet vermeld, maar wordt het wel. :]

    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...

    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur


    Every villain is a hero in his own mind.

    Link
    My past is a part of who I am, but it does not define who I will be




    The pages of your past cannot be rewritten, but the pages of your tomorrows are blank
    Van Memoria,Valora en Coockies
    zou ik je zeker aanraden :)


    •*• Lululu •*•

    I'm just a lucky girl ft. One Direction

    Misschien lijkt hij je leuk (:

    xxx

    Oké, ik ga even kijken.
    En dat verhaal van Prologue was ik al aan het lezen, je schrijft goed c:

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Check mijn OP verhaal; Flight 701


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb twee 1D verhalen, de linken kan je vinden op mijn profiel. Dan heb ik ook nog één OP verhaal, wel al 35 hoofdstukken. Toch hoop ik dat je mijn verhaal een kans wil geven. It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    Gerne: Drama, Fantasy, Romantiek
    Hoofdstukken: 25 (in ontwikkeling)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:47 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Dit moet wel even tegen de verveling werken c:
    Ik probeer alles een kans te geven en wat ik leuk vind bij te werken/houden c:

    http://www.quizlet.nl/stories/94116/when-a-stranger-calls/


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Hopelijk is dit waar je naar opzoek bent! (dance)

    Feathers in the wind || One Direction

    Faith Janssen is zeventien en woont samen met haar vader in Amsterdam. Ze heeft haar moeder nooit gekend, maar besluit daar na haar eindexamen vwo verandering in te brengen en vertrekt stante pede naar Londen. Zal ze vinden waar ze naar zoekt – of zoekt ze naar iets heel anders dan ze eigenlijk hoopt te vinden?
    Ellie Williams heeft een andere uitdaging voor haar voeten geworpen gekregen. Ze is gezakt voor haar eindexamen en zal daarom helaas nóg een jaar in de schoolbanken moeten doorbrengen. Alsof dat nog niet erg genoeg is, wordt haar leven totaal overhoop gegooid. Kan Ellie alle veranderingen aan? En wat hebben deze twee meisjes eigenlijk precies met elkaar te maken?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!


    Bucket list • Niall Horan

    ‘I was there. Flying and free. For a moment without pain. But it sucked 'cause you were not with me.’



    Cut me down, but it's you who'll have further to fall.
    Ghost town and haunted love.
    Raise your voice, sticks and stones may break my bones.
    I'm talking loud, not saying much.
    I'm bulletproof, nothing to lose



    ___________________

    x Soundtrack
    x Sensitive subject


    x



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/



    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!