• En nee, dan heb ik het niet over onze mobiele of laptop achtergond, maar over je familie achtergrond. :P

    Ik heb aan mijn ouders gevraagd over de achtergrond van mijn familie (en hoewel ik weet dat nationaliteit wordt doorgegeven door vaders kan ga ik dat lekker negeren) en hieruit is dus gebleken dat ik Fries, Oosterijks, Spaans, Italiaans, Duits en Indonesisch bloed heb xD

    Heeft iemand nog meer een familieachtergrond uit een ander land?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Verre voorouders van India, mijn ouders van Suriname XD en blijkbaar ook guyana


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voor zover ik weet 100% nederlands


    -

    Mijn oma is verhuisd vanuit Spanje naar Nederland dus ik ben sowieso 1/4 Spaans. Daarnaast zou er van mijn moeders kant ook nog wat Russisch zitten. Ik heb geen contact meer met mijn vader of die kant van de familie, maar mijn moeder heeft ooit gezegd dat daar ook wat Spaans bloed vandaan komt dus ik hou het voor het gemak altijd op 1/2 Spaans :'D


    El Diablo.

    Ik ben sowieso 1/2 Marokkaans en 1/4 Frans, voor de rest Belgisch en een groot deel Saudi-Arabisch.


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet dat mijn overgrootmoeder Duits was en mijn opa in Duitsland is geboren. Mijn oma komt van Nederland en voor de rest, zover ik weet, is de hele familie van België.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Whoa. Half Filipijns.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel veel duits en indonesisch zie ik! Grappig is dat haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben Indisch!

    Ik ben dus een combi van Nederlands, Indonesisch, Fries en misschien nog Duits en Frans.


    Seasons will change, but I shall remain

    Van mijn moeder's kant ben ik Duits met joods bloed. Er is verrassend genoeg een hele stamboom van die kant van de familie online wat ver in de geschiedenis gaat maar het is voor mij te veel om bij te houden en te begrijpen. Van mijn vader's kant ben ik, zoals mij verteld is, Portugees en draag ook nog de Spaanse achternaam. Maar hoe ver dat terug in de familie is weet ik niet. Mijn vader en grootouders zijn beide in hartje Amsterdam geboren, meer weet ik niet. Kan ver in de familie zitten en met wat geluk zijn er alleen maar zonen geweest tot nu toe waardoor die achternaam is blijven hangen of ik heb een groot deel van mijn familie in Portugal/Spanje liggen.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Mijn oma is Duits en haar familie van moederskant was ook helemaal Duits. De rest van mijn familie is zover ik weet Nederlands.


    Take risks and conquer your fears.