• Hoi iedereen!

    Voor één van mijn mastervakken moet ik (samen met andere leden van mijn groepje) de KU Leuven cultuurkaart promoten. In samenwerking met de Dienst Cultuur KU Leuven hebben we daarom een enquête opgesteld. Deze enquête is gericht op studenten die GEEN cultuurkaart hebben en focust zich vooral op de beweegredenen achter het niet-kopen van een Cultuurkaart.
    De enquête invullen duurt slechts enkele minuten en jouw antwoorden helpen ons enorm verder!
    Dus ben jij een student zonder een Cultuurkaart KU Leuven? Klik dan hier:

    https://websurvey.kuleuven.be/index.php/19156/lang-nl

    Om de KU Leuven studenten hier extra te motiveren heb ik besloten een kleine prijs uit te reiken, namelijk 10 credits. Het enige wat je hoeft te doen is in dit topic te zeggen dat je de enquête hebt ingevuld en dan ga ik random iemand uitkiezen.

    Ik weet nog niet exact wanneer de winnaar de credits krijgt, aangezien ik zelf eerst de credits voor afmaken van mijn SOTY moet krijgen. (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 17:14 ]


    The soul needs autumn.

    Wow, gebeurt niet vaak, maar ik voldoe precies aan de eisen voor de enquête! Ik ga hem nu invullen c: Ingevuld :Y)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 17:24 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eon schreef:
    Wow, gebeurt niet vaak, maar ik voldoe precies aan de eisen voor de enquête! Ik ga hem nu invullen c: Ingevuld :Y)


    Haha, inderdaad. Echt grappig. Ook ingevuld dus maw

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 17:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ingevuld :) Is het erg als ik in mijn zus haar plaats ingevuld heb?
    Want zei studeert en ik niet namelijk.
    Dus vraag het liever maar eerst :)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 18:03 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Is in het algemeen associatie KU leuven ook goed? UCLL, maar de cultuur kaart die wij kunnen aankopen is normaal dezelfde als die van de KUL.


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Is in het algemeen associatie KU leuven ook goed? UCLL, maar de cultuur kaart die wij kunnen aankopen is normaal dezelfde als die van de KUL.


    Dat mag ook!

    GossipGirl21 schreef:
    Ingevuld :) Is het erg als ik in mijn zus haar plaats ingevuld heb?
    Want zei studeert en ik niet namelijk.
    Dus vraag het liever maar eerst :)


    Dat is geen probleem!

    Super bedankt aan iedereen die het al heeft ingevuld!


    The soul needs autumn.

    Als er nog mensen zijn die dit willen invullen? We hebben nog steeds enquêtes nodig. (:


    The soul needs autumn.

    Ik zit niet meer op de KULeuven, maar 2 jaar geleden wel en toen had ik geen cultuurkaart, mag dat ook? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik zit niet meer op de KULeuven, maar 2 jaar geleden wel en toen had ik geen cultuurkaart, mag dat ook? (:


    Jazeker! Zolang je maximum vijf jaar geleden op de KU Leuven zat mag het ook. (:


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Jazeker! Zolang je maximum vijf jaar geleden op de KU Leuven zat mag het ook. (:


    Owkay, ik heb hem ingevuld (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Reminder dat je nog één week de kans hebt om de enquête in te vullen voordat ik random een winnaar kies. (:


    The soul needs autumn.

    Ik zit op Thomas More, maar dat is associatie en ik heb twee jaar aan de KUL gezeten. Plus, he, ik woon hier, hahaha.
    Anyways, ik heb het ingevuld (:


    Mhm?

    DE WINNAAR IS SergeantBarnes, GEFELICITEERD!

    Ik heb een random generator een nummer van 1 tot 6 laten genereren en de uitkomst was 4! Dus de vierde persoon die heeft gereageerd is de winnaar!

    Momenteel heb ik nog niet genoeg credits om te geven, maar zoals ik al zei krijgen mensen die hun SOTY afronden sowieso 50 credits (klik hier) als de wedstrijd is afgerond, dus na 31 december.^^


    The soul needs autumn.