• Hoi hoi,

    Onder het avondeten kijken wij altijd een aflevering van een serie. We begonnen met the Big Bang Theory en keken daarna How I Met Your Mother.
    Ik ben nogal kieskeurig wat komedies betreft maar die vond ik wel leuk. Weten jullie nog andere leuke series met afleveringen rond de 20 minuten?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bestaan er series die zo korte afleveringen hebben? O.o Ik kijk altijd anime omdat ik series te lang vind duren, haha. Ben wel benieuwd hierna, dus even een MT c;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eh, misschien iets van webdrama's of zo? Anders weet ik het ook niet echt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anime zijn vaak rond de 20 minuten en daar is veel komedie in te vinden. Uiteraard is het anders dan series waarin geacteerd word


    Shoganai i ne~

    Als je afleveringen van twintig minuten wilt, zit je wel echt vast aan komedies, volgens mij, tenzij je de anime- of indiekant op gaat. Ik zou Brooklyn 99 en Parks en Rec allebei nog heel erg aanraden. Dat zijn twee van mijn absolute favorieten. (bloos)




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet dat ik de eerste twee seizoenen van 2 Broke Girls ook nog wel amusant vond (daarna daalt het wel echt heel erg in kwaliteit, dus het is een beetje dubbel)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    New Girl is hilarisch en heeft afleveringen van 20 minuten!


    I was an angel living in the garden of evil

    Square schreef:
    Als je afleveringen van twintig minuten wilt, zit je wel echt vast aan komedies, volgens mij, tenzij je de anime- of indiekant op gaat. Ik zou Brooklyn 99 en Parks en Rec allebei nog heel erg aanraden. Dat zijn twee van mijn absolute favorieten. (bloos)



    Brooklynn 99 staat op Netflix. *O*
    Die ga ik eens proberen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Westwick schreef:
    New Girl is hilarisch en heeft afleveringen van 20 minuten!

    Die klinkt wel leuk (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Die klinkt wel leuk (:

    Ik vond 'm zeker de moeite waard!


    I was an angel living in the garden of evil

    Jep, dus Brooklyn 99, Parks and recreation en New Girl zijn al genoemd. Friends misschien? Echt een klassieker, maar wel geweldig.
    Overigens, wat ik doe, is dat ik tijdens het eten een 40 minuten-serie kijk, maar ik splits de aflevering op in twee.

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 22:08 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Jep, dus Brooklyn 99, Parks and recreation en New Girl zijn al genoemd. Friends misschien? Echt een klassieker, maar wel geweldig.
    Overigens, wat ik doe, is dat ik tijdens het eten een 40 minuten-serie kijk, maar ik splits de aflevering op in twee.

    Friends kan inderdaad ook nog ja, dan kan ik nog wel even vooruit. ^^

    Dat laatste hebben we geprobeerd maar meestal zitten we er dan te erg in en zijn we ineens een uur verder xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    The IT Crowd, Black Books, It's Always Sunny in Philadelphia, Silicon Valley.


    Caution first, always.

    jaaa new girl en parks & recreation! the office US vind ik ook heel leuk.
    en eh girlboss is een nieuwe serie op netflix waarvan ik nog maar één aflevering heb gezien, maar dat is ook eentje met korte afleveringen :Y)

    SKAM c:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Video game high school
    The middle


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.