• Mijn moeder wil voor Kerst mascara voor gevoelige ogen. Zelf ben ik niet zo thuis in mascara's, ik weet dat er verschillende mascara's bestaan zoals voor volume of voor lengte. Maar ze heeft er niet bij gezet wat voor mascara ze wil, alleen dat ie geschikt voor gevoelige ogen moet zijn.

    Ik kan ongeveer €10 besteden, vanwege het budget en dat ik al een ander cadeau voor heb gekocht.

    Dus heeft iemand enige idee welke mascara's geschikt zijn voor gevoelige ogen?


    Physics is awesome

    Poeh ik kan ook nooit zo goed tegen mascara maar heb zelf een paar merken die wel werken. Maar dat is niet specifiek voor gevoelige ogen. Ik heb zelf vaak wat duurdere maar de goedkopere optie die ik prettig vind is die van het eigen merk van Etos. Weet niet of daar ook een specifieke variant voor gevoelige ogen voor is. Misschien even googelen?

    Edit: Etos heeft ook speciaal voor gevoelige ogen. Witte tube. c:
    https://www.etos.nl/eigen-merk/mascara

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 16:56 ]


    The truth is out there.

    Ik heb een hypo-allergene mascara! Deze:


    Deep inside, I've never felt alive

    Barb schreef:
    Poeh ik kan ook nooit zo goed tegen mascara maar heb zelf een paar merken die wel werken. Maar dat is niet specifiek voor gevoelige ogen. Ik heb zelf vaak wat duurdere maar de goedkopere optie die ik prettig vind is die van het eigen merk van Etos. Weet niet of daar ook een specifieke variant voor gevoelige ogen voor is. Misschien even googelen?

    Edit: Etos heeft ook speciaal voor gevoelige ogen. Witte tube. c:
    https://www.etos.nl/eigen-merk/mascara


    Bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Tzipporah schreef:
    Ik heb een hypo-allergene mascara! Deze:



    Koop je die in de winkel of online?


    Physics is awesome

    Ik heb zelf nog nooit gehoord van mascara voor gevoelige ogen, maar ik denk dat als je er naar vraagt in de winkel ze je best verder kunnen helpen (:


    And then we'll see it.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Koop je die in de winkel of online?

    Ik heb hem in mijn lokale (dorperigste dorp dat er bestaat) Etos gekocht, dus ik denk dat hij vrijwel overal beschikbaar is. Ik moet alleen wel zeggen dat het inmiddels alweer zeker een halfjaar geleden is dat ik hem heb gekocht.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Ik heb hem in mijn lokale (dorperigste dorp dat er bestaat) Etos gekocht, dus ik denk dat hij vrijwel overal beschikbaar is. Ik moet alleen wel zeggen dat het inmiddels alweer zeker een halfjaar geleden is dat ik hem heb gekocht.


    Ik heb hem ingetypt bij Google en bol.com schijnt hem ook te verkopen. Dus mochten de filialen van Etos in de buurt hem niet hebben dan kan ik hem nog bestellen en hopen dat ie voor Kerst bezorgd wordt. Bedankt voor de tip!


    Physics is awesome