• Hallo,

    Mijn naam is Samira en ik ben derdejaars student Media, Informatie en Communicatie . Voor deze opleiding ben ik bezig met een project over fanfictie. Mijn projectgroep en ik willen de waardering van fanfictie verhogen en professioneler op de markt zitten. Dit doen we onder andere door een website en een pop-upmuseum. Die website ben ik op dit moment aan het testen, met name op de vormgeving. Voor die test ben ik nog op zoek naar respondenten. Het kost niet veel tijd, hoogstens 10 minuten. De test is online en kan je dus thuis maken.

    Omdat ik de free trial van de website gebruik, weet ik niet precies hoe het zit met het inzien van de verzamelde data. Uit voorzorg doe ik dus de linkjes per persoon verzenden, zodat ik in de gaten kan houden aan hoeveel mensen ik het verstuur.

    Wil je mij dus helpen bij mijn studie en wil je deze korte test maken? Stuur mij dan een pb’tje of reageer hieronder, zodat ik de links kan sturen en een korte uitleg kan geven hoe het werkt. Alvast bedankt!

    Groet,
    Samira


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Wat word er precies verwacht dat je doet op de website?(:
    Ik weet dat je meer uitleg geeft als je meedoet, maar misschien doen er juist meer mensen mee als je eerst uitlegt hoe het zit :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Sure! Alles voor de fanficties!!! (Y)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    I'm in for it too^ (waarom niet? 😺)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Laleah schreef:
    Sure! Alles voor de fanficties!!! (Y)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Laleah schreef:
    Sure! Alles voor de fanficties!!! (Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Im in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe ook graag mee voor je! ;D