• hey ik heb een poes van 10 jaar oud, ik wou haar zoeken hier in mijn huis maar kan haar nergens vinden (alle ramen en deuren zitten dicht en ze is een binnenkat dus gaat niet naar buiten) ik raak nu in paniek want mijn kat betekent heel veel voor me, ik ben echt bang dat er wat met haar gebeurd is. normaal als ik haar roep komt ze gelijk aanrennen en nu hoorde ik helemaal niks.

    sorry als dit topic chaotisch is ben echt in paniek nu

    EDIT: Ze is gevonden ze zat verstopt onder het matras (we hebben een matrasrekding die omhoog kan) zij zat daar onder verstopt .-.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 9:55 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    ohhh wat naar en erg om dit te horen/lezen
    ik voel de paniek van je
    ben ook een kattenmens !!

    misschien onder de bank ?
    onder je bed ?
    opgesloten in de kast ?
    klinkt gek, in de wasmachine ?

    _O_


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Even rammelen met voer, misschien zit ze in een kamer opgesloten of in een kast..


    26 - 02 - '16

    Miss_Beloved schreef:
    ohhh wat naar en erg om dit te horen/lezen
    ik voel de paniek van je
    ben ook een kattenmens !!

    misschien onder de bank ?
    onder je bed ?
    opgesloten in de kast ?
    klinkt gek, in de wasmachine ?

    _O_


    Ik heb echt overal gezocht (zelf de wasmachine) in kasten achter de bank onder de bank achter de kerstboom etc ik heb geen idee meer waar te kijken ook hoor ik het belletje van haar hals band niet (die hoor je normaal heel goed)

    ik ben idd echt een kattenmens heb haar ook al heel lang


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    (...)

    Ik heb echt overal gezocht (zelf de wasmachine) in kasten achter de bank onder de bank achter de kerstboom etc ik heb geen idee meer waar te kijken ook hoor ik het belletje van haar hals band niet (die hoor je normaal heel goed)

    ik ben idd echt een kattenmens heb haar ook al heel lang


    misschien is ze toch naar buiten gegaan ??
    kijk even bij je voor en achterdeur ^^
    roep haar een aantal keer, misschien komt ze dan wel naar je toe !!

    (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Miss_Beloved schreef:
    (...)

    misschien is ze toch naar buiten gegaan ??
    kijk even bij je voor en achterdeur ^^
    roep haar een aantal keer, misschien komt ze dan wel naar je toe !!

    (huil)


    Hebben we al geprobeerd maar er was geen mogelijkheid dat ze kon ontsnappen alles zat echt dicht .-.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Bay schreef:
    Even rammelen met voer, misschien zit ze in een kamer opgesloten of in een kast..

    dankje voor het meedenken ook dat hebben we geprobeerd met haar lievelings snoepjes


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Waar ik woon hebben we een facebookpagina waar we onze vermiste dieren op kunnen zetten (of dieren die gevonden zijn) en waar erover gepraat kan worden in de directe buurt. En wat ik daar altijd voor advies op lees is dat je bij een kat die mogelijk buiten weggelopen is het beste een kledingstuk van zijn / haar favoriete familielid neer moet leggen voor jullie deur en er een bakje met brokjes naast zodat hij / zij de weg terug kan vinden. Het voordeel is dat binnenkatten over het algemeen niet ver weg lopen en dat ze zichzelf eerder in struiken en onder auto's gaan verbergen dan de buurt gaan verkennen. Rond deze tijd kun je ook naar buiten gaan met een zaklamp (of de flitser van je telefoon) en op zulke plekken zoeken. Zijn / haar ogen zullen oplichten en zo kun je je kat weer lekker teruglokken. Ze kunnen wat angstig zijn buiten (vooral voor de eerste keer), dus vergeet vooral niet zijn / haar lievelingssnoepjes mee te nemen en hiermee te rammelen.

    Als hij / zij echt niet buiten kan zijn zou ik gewoon rustig rammelend heel je huis afgaan, zelfs plekken waar je normaal niet zou zoeken.


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Waar ik woon hebben we een facebookpagina waar we onze vermiste dieren op kunnen zetten (of dieren die gevonden zijn) en waar erover gepraat kan worden in de directe buurt. En wat ik daar altijd voor advies op lees is dat je bij een kat die mogelijk buiten weggelopen is het beste een kledingstuk van zijn / haar favoriete familielid neer moet leggen voor jullie deur en er een bakje met brokjes naast zodat hij / zij de weg terug kan vinden. Het voordeel is dat binnenkatten over het algemeen niet ver weg lopen en dat ze zichzelf eerder in struiken en onder auto's gaan verbergen dan de buurt gaan verkennen. Rond deze tijd kun je ook naar buiten gaan met een zaklamp (of de flitser van je telefoon) en op zulke plekken zoeken. Zijn / haar ogen zullen oplichten en zo kun je je kat weer lekker teruglokken. Ze kunnen wat angstig zijn buiten (vooral voor de eerste keer), dus vergeet vooral niet zijn / haar lievelingssnoepjes mee te nemen en hiermee te rammelen.

    Als hij / zij echt niet buiten kan zijn zou ik gewoon rustig rammelend heel je huis afgaan, zelfs plekken waar je normaal niet zou zoeken.


    dankje voor et meedenken ze kan idd ni buiten zijn en we zijn ook op plekken aan het zoeken waar ik normaal haar nooit zal zoeken.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dan moet het echt wel goed komen. Katten weten zich in verschillende vervelende situaties te krijgen (zoals bijvoorbeeld het wasmachine zoals hierboven gezegd), dus als je in alle zekerheid kunt zeggen dat ze binnen is dan ga je haar gegarandeerd vinden. In ieder geval veel sterkte, hopelijk vind je haar snel.


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Dan moet het echt wel goed komen. Katten weten zich in verschillende vervelende situaties te krijgen (zoals bijvoorbeeld het wasmachine zoals hierboven gezegd), dus als je in alle zekerheid kunt zeggen dat ze binnen is dan ga je haar gegarandeerd vinden. In ieder geval veel sterkte, hopelijk vind je haar snel.


    thnx, ik hoop het ook


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Onze katten kunnen achter de bank en dan onder de verwarming, IN de bank zelfs, in de kelder, onder alle kasten, in de (kleren)kasten op de slaapkamers...
    Dus gewoon alles opentrekken en dan met voer rammelen in de hoop dat ie weer terug komt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En geef het zoeken in huis ook een pauze van een (paar) uur. Een kat kan helemaal opgefokt worden van al het lawaai en geschuif en weet ik veel wat. En mocht ze buiten zijn geraakt, over het algemeen komen ze vanzelf weer terug. Dit is over het algemeen niet binnen 30 minuten, maar kan rustig een paar uur duren.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 23:07 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Als het echt te lang duurt, misschien even van die 'vermist'-papers aanmaken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HaIe schreef:
    En geef het zoeken in huis ook een pauze van een (paar) uur. Een kat kan helemaal opgefokt worden van al het lawaai en geschuif en weet ik veel wat. En mocht ze buiten zijn geraakt, over het algemeen komen ze vanzelf weer terug. Dit is over het algemeen niet binnen 30 minuten, maar kan rustig een paar uur duren.


    thnx voor het advies, we waren van plan om dan maar nu te gaan slapen en te hopen dat ze er morgen gewoon weer komt opdagen


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Mania schreef:
    Als het echt te lang duurt, misschien even van die 'vermist'-papers aanmaken?


    kunnen we idd doen als we haar morgen nog niet gevonden hebben


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.