• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:26 ]

    Wauw, klinkt leuk. Ik wil alleen wel even zeggen dat je misschien moet oppassen met zulk soort bestellingen, het zou kunnen -omdat je het invoert- dat er nog belasting voor betaald moet worden. En als het nep is, weet ik niet zeker of het wel aankomt.

    In ieder geval ^^ ik ga voor je duimen, succes met die maand wachten!!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2017 - 8:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Succes met die bestelling. =P
    Ik ben benieuwd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Succes met die bestelling. =P
    Ik ben benieuwd!


    And then we'll see it.

    Ik vind het super leuk voor je als het allemaal ook echt aankomt, maar ik zou nog een beetje skeptisch zijn. O.a vanwege stroomaansluiting enz, en dat je niet gewoon dummies krijgt opgestuurd.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil die rijstkoker tf


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    omg, das echt niets! *opent wish om studieontwijkend gedrag te gaan vertonen*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FireKeeper schreef:
    Ik vind het super leuk voor je als het allemaal ook echt aankomt, maar ik zou nog een beetje skeptisch zijn. O.a vanwege stroomaansluiting enz, en dat je niet gewoon dummies krijgt opgestuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol XD
    zou ik de phone van je mogen overkopen als hij een beetje goed is? heb geen phone rip


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Check even of je niet gewoon tablet en smartphone hoesjes gekocht hebt, dat is soms wat verwarrend. Maar die mp3 spelers en smart watches zijn inderdaad gewoon erg goedkoop daar


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Ik heb de wish en de AliExpress app op m'n telefoon staan en ik vind het echt klote maar ik wil ze niet verwijderen omdat ik pakketjes moet traceren maar elke keer als ik die app open koop ik weer iets 🌚🌚🌚🌚

    Heb tot nu toe van zowel AliExpress als wish altijd alles binnengehad


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oooh ik vertrouw dat echt niet hahahha goed dat je het even test voor me xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maar als dat legit is, sowieso dat daar dan louche zaken achter zitten. Zielige kinderen in een fabriek die uitgebuit worden ofzo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Even voor de duidelijkheid, ik heb deze juist besteld om te kijken wat ik nou echt krijg. Zou ik een dummy krijgen, een hoesje of echt een functionerende smartphone? Ik lees wel altijd de descriptie en er stond dat je de telefoon kreeg.

    Daarbij moet ik ook zeggen dat de producten ook nog eens gratis waren (voor kerst ofzo), maar de verzend kosten moest ik betalen en dat was 16,50 lol. Ik weet echt niet wat mij te wachten staat dus daarom heb ik het ook gedaan, ze moeten een paar dagen voor mijn verjaardag binnen komen.

    Ik was vergeten te melden dat ik impulsief fake Copic Markers heb gekocht, om te testen of ze vergelijkbare kwaliteit hebben haha.

    En een update over de man die in de Walmart gaat schreeuwen: Hij gaat een zin van mijn vriend zijn favoriete anime schreeuwen, in de Walmart. ''Streetracers don't need girlfriends!'' van de Anime Initial D. Daarbij rent hij de winkel binnen en valt hij op zijn knieeën terwijl hij het schreeuwt hahaha. Hij stuurde mij nog een bericht dat het de beste opdracht was die hij ooit had gekregen. Hij vroeg er trouwens 5 dollar voor lol.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 20:46 ]

    ScribbleTheFox schreef:
    Even voor de duidelijkheid, ik heb deze juist besteld om te kijken wat ik nou echt krijg. Zou ik een dummy krijgen, en hoesje of echt een functionerende smartphone? Ik lees wel altijd de descriptie en er stond dat je de telefoon kreeg.

    Daarbij moet ik ook zeggen dat de producten ook nog eens gratis waren (voor kerst ofzo), maar de verzend kosten moest ik betalen en dat was 16,50 lol. Ik weet echt niet wat mij te wachten staat dus daarom heb ik het ook gedaan, ze moeten een paar dagen voor mijn verjaardag binnen komen.

    Ik was vergeten te melden dat ik impulsief fake Copic Markers heb gekocht, om te testen of ze vergelijkbare kwaliteit hebben haha.

    En een update over de man die in de Walmart gaat schreeuwen: Hij gaat een zin van mijn vriend zijn favoriete anime schreeuwen, in de Walmart. ''Streetracers don't need girlfriends!'' van de Anime Initial D. Daarbij gaat rent hij de winkel binnen en valt hij op zijn knieeën terwijl hij het schreeuwt hahaha. Hij stuurde mij nog een bericht dat het de beste opdracht was die hij ooit had gekregen. Hij vroeg er trouwens 5 dollar voor lol.


    Heb je er een video van?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb je er een video van?


    Van de Anime of de man die in de Walmart gaat schreeuwen? Want de man die zal mij binnen 3 dagen een video sturen haha.