• Hii!

    Er was eens een tijd dat ik een paar keer per jaar een toffe meeting had, maar 2017 was absoluut niet dat jaar. Volgens mij heb ik hooguit één meeting gehad?
    Anyway, volgens mij ben ik niet de enige dus let's meet. (:

    Waar: Utrecht
    Wanneer: zaterdag 3 februari.

    Wie wil er op de lijst? (:

    Zeker
    Ringwraith II Natas II 27 II Hoorn
    Barnum II Sofie II 22 II Den Bosch
    Varekai II Laura II 23 II IJsselstein
    MacGyver II Kim II 23 II Amsterdam
    Jagermeister II Naomi II Ede Wageningen/Arnhem
    Hopper II Mirte II 24 II Best
    HaIe || Britt || 22 || Goor
    Hephaistion II Belle II 20 II
    Leith II Shania II 17 II Lopik
    Aventia II Loïs II 20 II Spijkenisse
    Barb II Veerle II Amersfoort II 20

    Misschien
    Scandal II Erica II 24 II
    HEERSBEESTJE II Julia II 19 II Groningen/Assen
    Alldine II 18 II
    wat || Sophie || 20 ||
    Chuckles II Coosje II 18 II Geldermalsen of Nijmegen
    Navarro II Naomi II 19 II Rotterdam
    Jurriens II Samuel II 17 II
    Tubbietoost II Irma II 25 II Roermond
    Chilton II Frederik II 19

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil ook wel op misschien!
    Coosje | 18 | Geldermalsen of Nijmegen, weet nog niet waar ik op dat moment ben

    Yay ik word echt blij van deze animo, zeker omdat er al een tijdje geen meeting is geweest :3


    You were born original, don't die as a copy.

    ik heb een studenten ov voor door de week :c denk niet dat ik dan kan komen


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    ik heb een studenten ov voor door de week :c denk niet dat ik dan kan komen

    Ik heb hetzelfde, maar we hebben gelukkig nog wel 40% korting op reizen. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar 40% hapt toch een groot deel van het dure treinkaartje ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga binnenkort maar eens vrij proberen te vragen ervoor. Ik hoop echt dat ik er vrij voor kan krijgen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    ik heb een studenten ov voor door de week :c denk niet dat ik dan kan komen


    Ja ik ook, en jij moet niet veel verder dan ik. Wat ik zo zie is het ongeveer €24 voor een retourtje en dat is met de 40% korting.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik snap niet dat na al die meetings hier mensen de spoordeelwinkel nog niet gevonden hebben. Dus bij deze. Reizen voor ca 20,- op en neer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik snap niet dat na al die meetings hier mensen de spoordeelwinkel nog niet gevonden hebben. Dus bij deze. Reizen voor ca 20,- op en neer.

    Sta je er ook bij stil dat het voor sommige mensen de eerste keer is? Sommige mensen weten dat allemaal niet, dus volgens mij kan dat best wel iets vriendelijker. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wilde graag een groepsretour doen, maar NS heeft ingevoerd dat je het zelfde begin en eindstation moet hebben :\


    You were born original, don't die as a copy.

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Sta je er ook bij stil dat het voor sommige mensen de eerste keer is? Sommige mensen weten dat allemaal niet, dus volgens mij kan dat best wel iets vriendelijker. (;


    Lol, het was niet onvriendelijk bedoeld hoor. Het was meer een grapje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    Ik wilde graag een groepsretour doen, maar NS heeft ingevoerd dat je het zelfde begin en eindstation moet hebben :\

    HAAAAA wtf is die bs :W niet dat ik groepsretour nodig heb maar wtfff


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SPECS schreef:
    Ik wilde graag een groepsretour doen, maar NS heeft ingevoerd dat je het zelfde begin en eindstation moet hebben :\


    De NS is zo goedkoop ffs.


    Tijd voor koffie.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Lol, het was niet onvriendelijk bedoeld hoor. Het was meer een grapje.

    Alright, dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn excuses. Ik kan zinnen nooit goed interpreteren zonder gezichtsuitdrukkingen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Alright, dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn excuses. Ik kan zinnen nooit goed interpreteren zonder gezichtsuitdrukkingen.


    Maar via het forum komen dit soort dingen ook nooit goed over. Ik kan wel inzien hoe dat verkeerd geïnterpreteerd kon worden. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde, maar we hebben gelukkig nog wel 40% korting op reizen. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar 40% hapt toch een groot deel van het dure treinkaartje ^^

    ik woon in hengelo ._.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.