• Hii!

    Er was eens een tijd dat ik een paar keer per jaar een toffe meeting had, maar 2017 was absoluut niet dat jaar. Volgens mij heb ik hooguit één meeting gehad?
    Anyway, volgens mij ben ik niet de enige dus let's meet. (:

    Waar: Utrecht
    Wanneer: zaterdag 3 februari.

    Wie wil er op de lijst? (:

    Zeker
    Ringwraith II Natas II 27 II Hoorn
    Barnum II Sofie II 22 II Den Bosch
    Varekai II Laura II 23 II IJsselstein
    MacGyver II Kim II 23 II Amsterdam
    Jagermeister II Naomi II Ede Wageningen/Arnhem
    Hopper II Mirte II 24 II Best
    HaIe || Britt || 22 || Goor
    Hephaistion II Belle II 20 II
    Leith II Shania II 17 II Lopik
    Aventia II Loïs II 20 II Spijkenisse
    Barb II Veerle II Amersfoort II 20

    Misschien
    Scandal II Erica II 24 II
    HEERSBEESTJE II Julia II 19 II Groningen/Assen
    Alldine II 18 II
    wat || Sophie || 20 ||
    Chuckles II Coosje II 18 II Geldermalsen of Nijmegen
    Navarro II Naomi II 19 II Rotterdam
    Jurriens II Samuel II 17 II
    Tubbietoost II Irma II 25 II Roermond
    Chilton II Frederik II 19

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Absolutist schreef:
    (...)

    Ren maar naar mij Veer.


    Yes please. *O*


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    Ik zou het vooral verwarrend vinden, en ik heb ook echt best wel veel haat aan hele grote groepen mensen, hahaha! Halp.


    Ja, vandaar dat ik dacht, even een heads up geven dat die meettijden mogelijk lichtjes overlappen. Maar het plan is weer dat de HP meet groep er tot 12:30 staat en dan richting de AH gaat (is gepost op FB door de organisatoren), dus op jullie officiële meet tijd, zouden we al weg moeten zijn.


    At the end we're all cursed

    Oh mijn god, ik ben het gewoon helemaal vergeten (en ik had een vette kater en stommelde pas om twaalf uur mijn bed uit, maar toch0 ;-; Ik dacht dat het de dertiende was. Was het leuk??

    [ bericht aangepast op 3 feb 2018 - 22:22 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik werd om 13.45 van werk weggestuurd omdat het rustiger bleek te zijn dan verwacht, dus ik had eigenlijk gewoon kunnen komen besef ik me nu.
    Al ben ik niet helemaal lekker en ook niet in staat om te fietsen ofzo dus m'n ma was al taxiën en naar Utrecht had ik wss niet eens gered


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, het was leuk. In ieder geval voor mij. We zijn inderdaad nog de HP meeting mensen tegen gekomen, ze stonden ook bij de piano. Daarna nadat iedereen er was, zijn we naar de Hema gelopen en hebben daar geluncht. In verschillende winkels geweest, ben uiteindelijk twee boeken rijker, een van Natas en Verrader van de Troon. Uiteindelijk naar de Mac gegaan voor avondeten en daarna gingen er drie van de dames naar de bioscoop. Onderweg zijn er trouwens drie afgehaakt, wat ik wel jammer vond.


    Physics is awesome

    ^We gingen sws niet héle tijd bij meeting zijn. Alleen ff Hema, alleen afscheid liep niet helemaal soepel :'D MJA WAS GEZELLIG THOOO


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry, ik had niet begrepen dat jullie alleen mee zouden gaan naar de Hema. Zag jullie ineens niet meer en toen zei Natas dat jullie weg waren gegaan.


    Physics is awesome

    Jagermeister schreef:
    ^We gingen sws niet héle tijd bij meeting zijn. Alleen ff Hema, alleen afscheid liep niet helemaal soepel :'D MJA WAS GEZELLIG THOOO


    Ja dit had ik ook niet door jullie waren gewoon ineens weg.


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    Ja dit had ik ook niet door jullie waren gewoon ineens weg.


    Bijna niemand had het volgens mij door totdat we weer weg gingen bij de boekenzaak.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Bijna niemand had het volgens mij door totdat we weer weg gingen bij de boekenzaak.


    Ja idd!


    The truth is out there.

    Het kan erger, wij hebben wel eens een hele meeting lopen zoeken naar wie er nou miste omdat we er eentje te weinig hadden. Bleek dat we in het begin gewoon eentje te veel hadden geteld xD.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LonsGastenboek schreef:
    Het kan erger, wij hebben wel eens een hele meeting lopen zoeken naar wie er nou miste omdat we er eentje te weinig hadden. Bleek dat we in het begin gewoon eentje te veel hadden geteld xD.


    Ultiem facepalm moment, maar het zou mij ook kunnen overkomen.


    Physics is awesome