• Hiyaaa! Ik ben dus al maanden... Maaaaanden opzoek naar de juiste naam voor een personage, but damn it's hard! Dus ik dacht ik geef dit toch even een gooi. The worst thing about writing a story, is the freaking namessss!!!

    Ik had wat namen, maar die waren het dan toch niet helemaal:
    - Dryce
    - Kian
    - Wyatt

    Ik zoek iets stoers, iets bad-boys, maar niet iets evils. Absoluit niet Nederlands, maar wel iets fantasy achtig. Het liefst een van die mooie namen die je haast niet tegenkomt of van mij part zelf verzonnen is. Ik wil niet te veel spoileren over die personage, maar ik probeer toch wat op te schrijven:

    Het speelt zich in een soort middeleeuws achtige sfeer. De jongen is zijn ouders vroeg verloren en is door ontvoerders meegenomen als nieuw rekruut voor hun bende. Dus het moet echt iets stoers en darks zijn, maar niet evil, want zelf heeft de knul een goed hart. Het liefs iets waarmee ze hem met een afkorting of bijnaam kunnen noemen, maar dat is optioneel.

    Als iemand nou super coole namen heeft, want ik weet dat iedereen hier super creatief is met namen (usernames ghehe), pleaseeee help me out!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 22:26 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zocht je zoekterm en kwam gekke namen tegen.

    Hieronder een rijtje die ik leuk vind

    - Muloc
    - Boas
    - Vince
    - Jax
    - Jace / Jayce
    - Jason
    - Daley
    - Danley / Denley / Denly
    - Chaz
    - Alex / Alexander
    - Dwayne
    - Dayn (deen)
    - Mylan
    - Zacharias

    Hopelijk kun je er wat mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^Dayn klinkt mooi. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    IrishNialler schreef:
    Ik zocht je zoekterm en kwam gekke namen tegen.

    Hieronder een rijtje die ik leuk vind

    - Muloc
    - Boas
    - Vince
    - Jax
    - Jace / Jayce
    - Jason
    - Daley
    - Danley / Denley / Denly
    - Chaz
    - Alex / Alexander
    - Dwayne
    - Dayn (deen)
    - Mylan
    - Zacharias

    Hopelijk kun je er wat mee


    Oh Muloc klinkt ook gaaf! Niet voor deze personage denk ik, maar ik ga hem zeker onthouden!
    Dayn vind ik ook vet, al ken ik iemand met de achternaam Deen en dat vind ik dan weer apart en hij is net iets te kort denk ik.

    Toch heeeel erg bedankt dat je de tijd wilde nemen! Heel tof!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wylan? Jesper?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mulan(o)? (: Scott? Devian? (Lijkt op leviathan haha) Of misschien Levi(athan)?


    And then we'll see it.

    IrishNialler schreef:
    Ik zocht je zoekterm en kwam gekke namen tegen.

    Hieronder een rijtje die ik leuk vind

    - Muloc
    - Boas
    - Vince
    - Jax
    - Jace / Jayce
    - Jason
    - Daley
    - Danley / Denley / Denly
    - Chaz
    - Alex / Alexander
    - Dwayne
    - Dayn (deen)
    - Mylan
    - Zacharias

    Hopelijk kun je er wat mee
    Oh Boas is mooi! En Alex ook! Dankje, je hebt me ook geïnspireerd haha (:


    And then we'll see it.

    Misschien Jackson en die met als afkorting een van de namen die IrishNialler al heeft genoemd. Zoals Jax of Jace.


    Physics is awesome

    Koffie schreef:
    (...)Oh Boas is mooi! En Alex ook! Dankje, je hebt me ook geïnspireerd haha (:


    Hahahaha misschien moeten we een awesome character names topic aanmaken :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    hah wat leuk dat ik allemaal mensen inspireer. Ik heb gegooglet op Engelse jongensnamen en een stukje namen ervaring van uit mijn werk. Maar daar vind ik ze niet meer van apart omdat ik de kinderen al lang ken.

    Als je Dayn een leuke naam vind maar kort kun je er misschien iets van maken als Daynley of Daynly


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zoek echt overal voor namen want ik heb al heel wat namen in gebruik. En dan bedoel ik een voornaam, middelnaam en achternaam.
    Dus ik snap je probleem.

    Misschien kun je hier iets vinden. Ik zoek er ook tussen.

    Lijst


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Renate1983 schreef:
    Ik zoek echt overal voor namen want ik heb al heel wat namen in gebruik. En dan bedoel ik een voornaam, middelnaam en achternaam.
    Dus ik snap je probleem.

    Misschien kun je hier iets vinden. Ik zoek er ook tussen.

    Lijst


    Hihi thanks voor de bump! Ik ga even kijken ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.