• Hoi iedereen!

    Ik ben aan het proberen om dit jaar toch nog iets te schrijven, sinds NaNoWriMo een beetje in het water is gevallen. Ik heb sinds januari/februari 2016 (geloof ik?) een fanfiction in mijn documenten staan, die helaas nog niet af is, maar al wel grotendeels op de helft en ik hoop hem binnenkort af te maken. ^^
    Daarom ook dat ik op zoek ben naar een cover ^^
    Informatie over het verhaal:
    Titel: Potter For President
    Flaptekst: Als de huidige Minister van Toverkunst besluit af te treden, besluit Lily Luna Potter om mee te doen met de verkiezingen voor het ministerschap. Dit gaat echter niet zonder wat obstakels.
    Genre: Coming of Age/quarterlifecrisis (als dat bestaat)/politiek

    Eisen aan de cover:
    Ik was eigenlijk op zoek naar zoiets. Mijn versie van Lily is Alyson Hannigan.
    Ik vind persoonlijk deze foto's van haar heel leuk: 1 en 2, alleen zou ik dan haar shirt/jurkje een andere kleur (zwart maybe?), omdat roze niet zo goed past bij de campagnekleuren
    De kleuren van Lily's campagne zijn purperrood/zwart/koningsblauw, is wel leuk om die terug te laten komen. ^^
    Verder wil ik graag de letters (Potter For President) in dezelfde soort letters als die gebruikt zijn bij de Dailey Prophet in deel 5. Deze, deze en deze vind ik goed passen, maar als je een beter weet, voel je vrij om die te gebruiken!

    Een laatste vraag, maar dat is geen eis: ik zou het heel cool vinden als de cover een beetje "magie" in zich heeft (bijvoorbeeld kleuren die veranderen, letters die veranderen, foto's die bewegen, etc).

    De cover die ik kies, krijgt vijf credits (meer heb ik helaas niet, sorry)!
    Alvast heel erg bedankt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil aankomend weekend wel wat proberen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Poudlard schreef:
    Ik wil aankomend weekend wel wat proberen!

    Yay, alvast bedankt! (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Iemand anders die nog iets wilt proberen? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    (no_chears)
    Ik heb het zeker op precies het verkeerde moment gevraagd met al die tentamens, projecten en toetsen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben ermee aan de slag!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Als ik covers kon maken, dan ja dan zou ik je best helpen. Helaas kan ik dat niet en inderdaad: December :')
    Hertentamens, wafels bakken, kerststuff and all :'D


    You were born original, don't die as a copy.



    Wat vind je van deze afbeelding?



    Of deze?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 17:40 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Poudlard schreef:



    Wat vind je van deze afbeelding?



    Of deze?

    Hmm, zou je het rood uit haar ogen kunnen halen? Of het iets maar laten lijken alsof het een persfoto is, maar een foto van een fotoshoot


    Deep inside, I've never felt alive



    Dit is even iets geheel randoms

    [ bericht aangepast op 21 dec 2017 - 17:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Omg, ik reageer hier later op sorry! Heb het op het moment een beetje druk


    Deep inside, I've never felt alive

    Colloquia schreef:



    Dit is even iets geheel randoms

    Omg, het spijt me zeer dat ik zo lang niet heb gereageerd. Ik vind het idee heel tof, maar ik heb liever echt een promotieposter. Dus echt een foto van Lily en dan de tekst "Potter For President" ergens. (erboven eronder maakt me niet zoveel uit tbh)


    Deep inside, I've never felt alive