• Wat krijg je als je een weerwolf en een vampier een nacht lang samen op een begraafplaats zet? Dat is precies wat Bart en Vladimir in een onwillig experiment aan het ontdekken zijn, een paar dagen na Halloween. Het antwoord lijkt te bestaan uit kaartspelletjes, 112-oproepen, pizza, en een heleboel onverwachte woorden.

    -

    “Wat is er zo grappig?”
          “Ik ken geen mythes of horrorverhalen over weerwolven en hun cavia’s.”
          Bart wreef uit reflex over het kleine litteken op zijn rechterarm. “Dat is een fout van menselijk inbeeldingsvermorgen, dan. Die beesten kunnen hard bijten als ze denken dat je peterselie bent.”
          “Bijten?” vroeg Vladimir. Hij had zijn pogingen om zijn vermaak te verbergen opgegeven. Zijn extreme hoektanden waren erg wit in het maanlicht als hij glimlachte.
          “Ja, ik weet het, ironisch.”


    OP, NaNo 2017.
    Al afgerond; ongeveer 37k.
    © Square






    Hallo leuke Q-mensen! Hier is, op de allerlaatste dag van dit jaar, nog snel even een ding dat ik dit jaar heb geproduceerd, of in ieder geval het allereerste begin daarvan. Dit was 75% van mijn wordcount voor NaNoWriMo 2017. Het is al afgerond en zal in totaal zo'n 37k tellen, dus je krijgt sowieso een einde. Ik wilde er niet heel veel meer mee, maar ik wilde het ook niet volledig laten verstoffen, dus daarom is het nu hier, yay.

    Back-up linkje, voor mensen die niet graag op plaatjes klikken. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is online! Kan niet wachten het helemaal te lezen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    DIT IS HET BESTE CADEAU DIT JAAR FOR REAL. EEN INGE-SCHRIJFSEL HIP HOI


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dit klinkt zo goed, maar ik weet niet of ik hier tijd voor ga hebben de komende tijd :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    SonOfGondor schreef:
    Het is online! Kan niet wachten het helemaal te lezen!


    Yes! (bloos) Ik ook niet, want ik zit zelf pas op een kwart met mijn eerste keer lezen sinds ik het schreef tbh, haha.



    Wasikowska schreef:
    DIT IS HET BESTE CADEAU DIT JAAR FOR REAL. EEN INGE-SCHRIJFSEL HIP HOI


    Jij hebt telkens zoveel vertrouwen in mijn schrijfwerk dat ik er bijna nerveus van word, oh my gosh. Maar dank je!!! (bloos)



    Eon schreef:
    Dit klinkt zo goed, maar ik weet niet of ik hier tijd voor ga hebben de komende tijd :')


    Haha, het zal in principe eindeloos op Q staan, dus je kunt altijd later terugkeren als het je dan nog steeds interesseert. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit ziet er heel interessant uit en echt het soort verhaal waar ik ontzettend hard mee zal lachen, dus abo. :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    AH, DIT ZIET ER LEUK UIT!
    Ik ga abonneren ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Motunui schreef:
    Dit ziet er heel interessant uit en echt het soort verhaal waar ik ontzettend hard mee zal lachen, dus abo. :Y)

    McNuggets schreef:
    AH, DIT ZIET ER LEUK UIT!
    Ik ga abonneren ^^


    Veel dank. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan