• Dacht ik slim te zijn om duits te kiezen in mijn pakket,[/omdat ik het kan verstaan, en praten.] maar die kut grammatica krijg ik dus niet in mijn hoofd. 1e,2de,3de,4de naamval, Hij zij onzijdig meervoud. Der,die,das. En ga maar verder het lukt me dus niet, ik ga dood!!!

    iemand een tip?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OMGOSHJ ! Een moederwezen had me in het eerste jaar ook in latijn gedumpt en dat waren ook naamvallen! Heb ik écht een bloedhekel aan! 1 tip; Besteed er geen aandacht aan en kies volgend jaar iéts anders! [x'D]


    Reaching for something in the distance_

    Ik heb het ook om die reden gekozen en omdat het lezen en luisteren echt makkelijk is en dat de helft van je examen op HAVO is. Maar die grammatika is idd echt Gewoon stom.


    Fight for you're love, cause it worth it

    Die spikoteek ofzo is egt ZOO onhandig :8 ik begrijp niet dat mensen dat handig vinden...
    of ik ben echt gewoon onmogelijk met duits....


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    xP whoehoe ik heb lekker geen duits
    *doet dansje*
    en duits is easy xP ik kan het al sinds groep 6 fsoe ? xP maar ik volg het niet meer als se heel snel gaan lullen anders wel xD


    We can only learn to love by loving.

    wij krijgen volgend jaar duits. Het lijkt me dus niks heaa. . Veel mensen blijven er door zitten hoorde ik. maarjaah ik ga gwn mn best doen hea,a Alles wat ik kan doen

    ik heb geen Duits op school >.<'
    terwijl dak het toch graag geleerd had...maar het is een of andere regel in onze school...want alle andere scholen,die dezelfde richting hebben als wij,geven wel Duits Ô !

    xx


    everybody needs a song.

    Oooh ik ben zo goed in Duits(nerd)
    Dat met der die das..dat is eigenlijk best makkelijk
    der die das
    er sie es!

    je moet er gewoon een liedje van maken :]


    Muffins Are Just Ugly Cupcakes..

    ik niet


    Life is hard and then we die

    oke mijn moeder is duits en ik dus half,

    maar ik kan er geen flikker van ! [erg tog!]
    ik bedoel ik mail met mn duitse oma maar tog mn grammatica is egt verneukt en mijn woorden schat zakt egt fucking snel weg..

    + ik ben bang om duits op sgool te praten omdat ik bang ben dat mensne dan weetikveel wat zeggen..
    kweet dat ik het mij niet zow moet aan trekken maar bijv. mijn duits leraar denkt dat ik het vloeiend kan spreken niet dus..

    en ik zag hem kijken ik moest iets zeggen omdat ik dus half duits ben en de klas wist het niet [en ik ook niet] nou je had zijn gezicht moeten zien! volgens mij denkt hij dat ik gwoon dat ik lieg! :@ naja srry dat ik jou hiermee opzadel..

    ach ben ik het kwijt (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik woon in Belgie en heb volgend jaar pas Duits..
    Gelukkig, want het is een verschrikkelijke taal!


    Never run out of reasons to smile...

    Der, die, das, die enzow, da kan ik wel nog goed =) en de werkwoorden ook nog. De grammatica gaat er nog makkelijk in bij mij, maar op een toets gaat da gewoon niet meer x'D Maar duits is en blijft een kakvak --" ookal heb ik er nog goeie punten voor ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had vandaag nog een 10 voor een proeftentamen Duits. 8D


    blame the bully.

    nou ik heb lkkr geen duits
    ook nooit gehad:P