• Hello Beauties ^^
    Ik heb inmiddels alweer twee nieuwe SA's geschreven.
    'Loveletter of a Fool' & 'The voice, reigning in your head.'
    'Loveletter of a Fool.' staat al een paar dagen online. Daar is dus vanavond 'The voice, reigning in your head.' bijgekomen. Ik zal jullie hier een paar kleine voorstukjes geven;
    Loveletter of a Fool.
    Hij slaat zijn hoofd achterover, spreid zijn armen. De bos rozen glijd uit zijn hand en blijft levenloos naast hem liggen. Hij geniet van de geur van nat gras, het gevoel van vrijheid en het gevoel van eenzaamheid. De regen koelt zijn gezicht en versmelt met zijn zoute tranen. Een glimlach siert zijn lippen. Lachend om zichzelf, lachend om zijn pijn.

    & The other one.
    The voice, reigning in your head.
    “Haat me! Haat me met alles wat je in je hebt! Haat me met iedere bloeddruppel die je lichaam verlaat, met ieder haartje, met alles! Maar zeg niet dat je van me houd!”
    Mijn laatste woorden aan haar blijven door mijn hoofd galmen. Ze betekent zoveel voor me, maar ze mag zich niet schuldig voelen. Ze mag zich niet schuldig voelen voor iets dat zij niet onder controle heeft. Liefde gaat zijn eigen weg, liefde doet wat zij wil. Liefde laat zich niet temmen. Dat weet ik ook wel, maar toch. Toch mag ze zich niet schuldig voelen doordat haar liefde niet beantwoord wordt. Ik zal haar alleen teleurstellen, pijnigen.

    Zullen jullie hem willen maken? En even een reactie achter willen laten?
    Thanx Honeys ^^


    Bored.

    Ik ga ze nu maken.
    <3


    I need you like a heart needs a beat

    Me 2^^ Cuzz, jy schrijft altijd zo mooi [/slijm]

    Ik zou het eens proberen, ben niet echt in de stemming,.. maar ik wil jou sa's ook niet missen.=D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gaat make <3


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou het eens proberen, ben niet echt in de stemming,.. maar ik wil jou sa's ook niet missen.=D

    Nooit gedacht dat ik dat nog eens uit jouw mond zou horen ><


    Bored.

    (...)
    Nooit gedacht dat ik dat nog eens uit jouw mond zou horen ><

    Wat? ik heb namelijk meerdere dingen gezegd.=D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Wat? ik heb namelijk meerdere dingen gezegd.=D

    Nou, dat je mijn SA's niet wil missen. I mean, we konden elkaar wel afschieten en nu maak je mn verhalen! O.o


    Bored.

    (...)
    Nou, dat je mijn SA's niet wil missen. I mean, we konden elkaar wel afschieten en nu maak je mn verhalen! O.o

    Dat zegt niet dat ik je nu nog niet dood wil hoor, niet te snel conclusies nemen,[/overdreven]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat zegt niet dat ik je nu nog niet dood wil hoor, niet te snel conclusies nemen,[/overdreven]

    Hmpf. Dat is gemeen!
    Maar mensen, we gaan Off-Topic ><


    Bored.

    Schat jij gaat net zo hard off topic.
    En meende het niet,maar ik wist niet dat er ergens stond.[Verboden te lezen voor Ivy.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Schat jij gaat net zo hard off topic.
    En meende het niet,maar ik wist niet dat er ergens stond.[Verboden te lezen voor Ivy.]
    Klopt, daarom moeten we nu ook weer even on/topic gaan.


    Bored.

    tuurlijk ga ik ze maken duh xD

    Whaha, Thanx ^^


    Bored.

    Als een trouwe lezer toebehoort ga ik hem of haar maken.