• Want ik wil iets gebruiken zoals, "my lord" like en "oh my god" en "jesus", maar ik weet ook dat als sommige mensen dat lezen en die gelovig zijn en ik wil gewoon een grappig (!!!) alternatief verzinnen. Dus kan iemand helpen en z'n gekke fantasie gebruiken????


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Omg? En dan niet de Amerikaanse versie O.M.G. (spellen), maar letterlijk platnederlands omg?
    Ik heb het altijd zo uitgesproken tot ik in films en series de OMG hoorde lol


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ging eigenlijk iets anders zeggen, maar toen las ik je topic en het past niet meer rip


    Heaven is a place that we all have

    Ik zeg altijd 'oh gossie', maar dat lijkt er best wel op. 'Holy moly' wil ik ook nog weleens gebruiken, maar nu ik dat zo lees, is dat ook niet helemaal wat je zoekt.
    Mijn vader zegt weleens voor de grap 'grote grutten' of 'drommels'.


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Ik zeg altijd 'oh gossie', maar dat lijkt er best wel op. 'Holy moly' wil ik ook nog weleens gebruiken, maar nu ik dat zo lees, is dat ook niet helemaal wat je zoekt.
    Mijn vader zegt weleens voor de grap 'grote grutten' of 'drommels'.


    Maar ik weet niet hoe ik grote grutten naar het Engels moet vertalen. Ik krijg dan letterlijk "Big grits" en ik denk niet dat iedereen dan weet wt het betekent hahahaha. "Holy shit," kan vind ik dan weer wel, maar om nou de hele tijd 'shit' in een boek te gaan zeggen lijkt me niet super verstandig.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 17:06 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    O mijn tieten en holy guacamole vind ik nog wel leuk

    Oh my goodness werkt in Engeland maar als je dat in Nederland zegt schieten de atheïsten je weer af omdat je als een mietje klinkt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh jee? Maar dat is ook een verbastering van Jezus dus hmm


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wiarda schreef:
    O mijn tieten en holy guacamole vind ik nog wel leuk

    Oh my goodness werkt in Engeland maar als je dat in Nederland zegt schieten de atheïsten je weer af omdat je als een mietje klinkt


    HAHAHAHAHAHA. Met het bericht dat ik van je lees, wordt je grappiger.

    Ik zeg ook wel vaak 'oh, lord' of 'oh, my lord'. Het is niet helemaal geloof-achtig?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zeg altijd 'oh fuck me'.


    Heaven is a place that we all have

    McNuggets schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA. Met het bericht dat ik van je lees, wordt je grappiger.

    Ik zeg ook wel vaak 'oh, lord' of 'oh, my lord'. Het is niet helemaal geloof-achtig?


    Ja zou dat gewoon kunnen, want dan doe ik dat. Anders kom ik uit op 'oh my spit' ofzo en dan denkt de helft volgens mij van 'wtf heeft die gedronken'


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Holy Cow. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    McNuggets schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA. Met het bericht dat ik van je lees, wordt je grappiger.

    Ik zeg ook wel vaak 'oh, lord' of 'oh, my lord'. Het is niet helemaal geloof-achtig?


    Dat is echt niet raar hoor...
    Ik zeg bij verbazing vaak: krijg nou tieten....
    Oké misschien is toch een beetje raar.
    Stel je voor.
    Ploep ploep ineens tieten erbij.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind well, I'll be damned! altijd wel leuk, maar dat lijkt me geen goede keuze als je gelovige mensen niet tegen het hoofd wilt stoten. :')
    Oh goodness, Good Lord (in Heaven), Good God, for Heaven's sake, good grief (soort grote grutten maar dan in het Engels)..

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 17:13 ]


    ars moriendi

    For fuck's sake


    look at the stars, look how they shine for you;

    Als gelovige zeg ik inderdaad "oh my goodness.
    Mocht er iets ergs voorvallen, zeg ik zelf wel "oh, God". Meer in de zin van, "lieve help".


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    "Oh, pull my hair and make me your bitch" Oké nee, was taking advantage of the moment


    Heaven is a place that we all have