• Want ik wil iets gebruiken zoals, "my lord" like en "oh my god" en "jesus", maar ik weet ook dat als sommige mensen dat lezen en die gelovig zijn en ik wil gewoon een grappig (!!!) alternatief verzinnen. Dus kan iemand helpen en z'n gekke fantasie gebruiken????


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik vind het wel tof dat je daar rekening mee houdt. ^^

    Vind een alternatief vooral lastig omdat het zo afhankelijk is van het karakter van je personage :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een soort van “bloody hell” van Ron?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je kan op zich alles invullen achter "(oh) mijn" like... grote grullende greumels of plassende pinguïns of vliegende vloerkleden of dansende droestrasten of modderige moedersoep. Ligt een beetje aan je personage wat dan handig en grappig is om te kiezen.


    At the end we're all cursed

    Ristridin schreef:
    Een soort van “bloody hell” van Ron?


    Dat vind ik altijd weer een beetje J.K.Rowling© achtig.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    We zeggen ook wel eens: "Oh dear" of "My goodness"
    Me pap zegt altijd tegen mij: "My goodness gracious girl *insert speech...*" ^^

    ik zeg altijd “fucking shit” maar ja is niet zo mooi haha

    laatst ben ik ook erg veel “tering” gaan gebruiken maar dan op z’n hollands, terwijl ik wel gewoon vlaming ben snap je xp

    ik zeg soms ook wel “owla pola” en heel soms ook “owla pola frieten met cola” xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zeg vaak holy fking shit of jeazz


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh jeetje, oh mijn hemel (maar dat kan ook al gelovig zijn haha), in vredesnaam, jeetje mina, etc. (:


    And then we'll see it.

    Standal schreef:
    (...)

    Dat vind ik altijd weer een beetje J.K.Rowling© achtig.

    Mwuah, meer gewoon iets Brits en Iers.


    ars moriendi

    Holy macaroni.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik zeg altijd jeetje


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Haha, ik heb mezelf aangeleerd om elke keer als ik zouets wil zeggen ‘oh bah’ te zeggen maar ehh niet echt toepasselijk bij verbazing ofzo idk (‘:


    i wanna die with you once or twice.

    Ik gebruik 'Hallelujah' ook wel is haha. Verder scheld ik niet echt denk ik.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Nondeju


    26 - 02 - '16

    M'n personage is heel grof, dus dingen zoals 'jeetje' dat klinkt allemaal te lief. Ik wil eigenlijk gewoon "Holy fuck" gebruiken of iets hahaha maar in een echt boek staat dat zo grof.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh