• is eindelijk mijn essay af whoehoeehhh

    Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost. Maar eindelijk! Ik heb 3477 woorden terwijl ik er eigenlijk 3500 moet, maar kwaliteit gaat boven kwantiteit toch? En de titel is: Causes and treatments of auditory processing disturbance in ASD. Nou dat is een hele mond vol. Herken je dat, dat je een verhaal eindelijk hebt afgeschreven en je helemaal ondersteboven bent van wat je hebt bereikt? Nou, zo voel ik me nu ook.

    Nu nog even mijn referenties netjes neerzetten en dan ga ik een feeeeestje vieren!


    oi, suzy

    ieuw ik haat referenties echt, dat neemt zoveel tijd in beslag en al die verdomde punten op onlogische plekken en in welke volgorde moet die datum nu weer en :c

    gefeliciteerd in ieder geval! ik hoop dat je een mooi resultaat krijgt ^^ ik heb afgelopen maanden ook twee essays geschreven voor wiskunde en fysica pooh ben ik ook alweer blij dat dat achter de rug is haha

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 15:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I feel you haha, Ik heb net de resultaten van m'n essays van afgelopen semester binnen en ik zie nu alweer op tegen de 4 van volgend semester.

    Super fijn dat het af is en een feestje heb je wel verdiend!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ken dat gevoel zo hard, had ik een jaar geleden ook met mijn paper over ASD (In dit geval een hartdefect en niet autisme) ook zo hard. Lijkt me eigenlijk een enorm interesant onderwerp om een essay over te schrijven.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 15:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Oeeeh, dat klinkt wel als een heel interessant onderwerp! (: Maar inderdaad, ik ken het gevoel, dat moment dat je een essay/paper/werkstuk eindelijk af hebt is echt onzettend fijn.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Je hebt goed doorgewerkt! Proficiat! 😊


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SergeantBarnes schreef:
    Ik ken dat gevoel zo hard, had ik een jaar geleden ook met mijn paper over ASD (In dit geval een hartdefect en niet autisme) ook zo hard. Lijkt me eigenlijk een enorm interesant onderwerp om een essay over te schrijven.

    Aah, je bedoelt atriaal septum defect?


    oi, suzy