• Soms word ik zo blij van Netflix! <3
    Vandaag opende ik voor het eerst Netflix sinds dagen en daar stond keigroot de banner van het nieuwe seizoen van Rita. Een paar maanden geleden zocht ik nog het internet af in de hoop dat er een vierde seizoen zou worden gemaakt, maar ik kon niets vinden.
    Dit maakte mijn dag ongelooflijk goed! Zijn er nieuwe seizoenen of andere leuke dingen die jullie de afgelopen dagen blij hebben gemaakt?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Dit gaat heel random en onbegrijpbaar klinken, maar bij je titel dacht ik aan 'Zatte Rita' uit de vlaamse soap Familie. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dit gaat heel random en onbegrijpbaar klinken, maar bij je titel dacht ik aan 'Zatte Rita' uit de vlaamse soap Familie. :'D

    (...)

    Ik kreeg juist tweede klas Duits middelbare school flashbacks.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2018 - 17:20 ]


    ars moriendi

    Vergeet niet de youtube video's in quotes te zetten! Ik heb het nu aangepast. ^

    Zelf ken ik Rita niet, maar ik snap dat je blij bent!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Vergeet niet de youtube video's in quotes te zetten! Ik heb het nu aangepast. ^

    Zelf ken ik Rita niet, maar ik snap dat je blij bent!

    Oh, is dit een nieuwe regel? Heb nogal een lange break gehad van Q. ;o


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh, is dit een nieuwe regel? Heb nogal een lange break gehad van Q. ;o


    Helaas kan je als een youtubevideo niet in de quotecode staat, niks meer posten. Dat ontregelt de site. Rutger moet het nog fixen, maar dat gaat moeilijk. Via de mobiele versie kan je er dan nog wel bij.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Rita? Is dat een serie? Hehe, ik dacht bij de titel dat het een soort afkorting was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, die filmpjes! Wtf! (':


    Rita is een Netflix Original, over een vrouw die lerares is geworden, omdat zij zelf een nare jeugd heeft gehad. Zij heeft schijt aan alle regels, maar een hart van goud als het aankomt op de kinderen. Hieronder vindt je de trailer van seizoen één:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 20:28 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oh dit is dus eigenlijk de Duitse versie van Tessa?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb er nog nooit van gehoord, haha.

    Ik werd vandaag blij (ben ik eigenlijk nog steeds) door de eerste aflevering van Black Lightning. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tragically schreef:
    Oh dit is dus eigenlijk de Duitse versie van Tessa?

    Andersom.
    En Rita is Deens! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Andersom.
    En Rita is Deens! ^^

    Oeps, sorry.

    Maar leuk! Als het ondertiteld wordt, zal ik eens kijken of ik het ook kan kijken. Ik vond het wel jammer dat Tessa na het eerste seizoen gestopt was namelijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Oeps, sorry.

    Maar leuk! Als het ondertiteld wordt, zal ik eens kijken of ik het ook kan kijken. Ik vond het wel jammer dat Tessa na het eerste seizoen gestopt was namelijk.

    Oh, maar dan kun je deze serie zeker gaan kijken. Het was namelijk gewoon letterlijk gekopieerd.
    En het is zeker vertaald. Zonder ondertiteling zou ik ook niet alles kunnen volgen, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oh zalig! Eindelijk!


    I hate being bipolar, it is awesome.