• en jolijn heeft geen zin meer in dit topic, doeg :')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 12:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoop nu niet gemeen over te komen: maar het is wel je moeders geld en zij bepaald wat ermee doet. Zelf hebben we thuis absoluut geen breed budget, maar voor de 'luxe' producten die ik zelf wil, moet ik deze zelf betalen. Ik snap dat je wel wat anders wilt eten, maar aan de ene kant kies je er zelf voor om eentonig voedsel te nuttigen. Like I said dit is geen aanval, maar dit is hoe ik het atm lees. Overigens, eet je moeder ook zelf van de magnums? Mss dat daar ook een beweegreden is om deze wel in te kopen en dat van jou niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jagermeister heeft een punt maar ik snap je frustratie. Dan vraag je één dingetje (dat nog eens in aanbieding staat) en is het wéér teveel gevraagd. Dat kan wel eens beginnen opwegen na een tijdje. I get you girl.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Haa ben je niet gewoon hangry? XD ik wordt echt een onredelijke bitch als ik ergens zin in heb maar het niet kan eten hahaha kan je niet zelf naar de winkels gaan om een bak te kopen? Als het toch maar 3 euro is toch?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 12:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Caricia schreef:
    Jagermeister heeft een punt maar ik snap je frustratie. Dan vraag je één dingetje (dat nog eens in aanbieding staat) en is het wéér teveel gevraagd. Dat kan wel eens beginnen opwegen na een tijdje. I get you girl.



    I know, thanks for the hug anyways <3


    You were born original, don't die as a copy.

    x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 12:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh ugh, ik kan snappen dat dat vervelend is ja. Misschien als je het haar laat zien dat ze in de aanbieding zijn?

    Ik probeer trouwens ook gezonder te eten/af te vallen, maar het lukt me nog om gevarieerd te eten dus als je nog wat recepten wilt oid kan ik je altijd wat sturen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 12:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    ik vind het niet zo gek dat je moeder het niet wilt kopen, dat gebeurt namelijk ook bij mij want ik krijg ook niet altijd alles wat ik meevraag van de supermarkt, en dat is normaal voor mij. Ik ben zo opgevoed (: Bij mijn gastgezin was dit hetzelfde. Ik vroeg heel vaak chocolade (en je hebt dus een goedkoop merk en een duurder merk, allebei heel lekker maar soms ben ik het goedkope merk beu of hebben we er gewoon nog van liggen) en vraag ik of ze de “beste” chocolade willen kopen, maar heel vaak zeiden ze nee. Dat was heus niet omdat ik het was, want dat zeiden ze ook tegen mijn broertje en zusje. Ze kochten het op speciale momenten; bij een lange autorit of zo en dan deelden we de reep.

    Ik denk dat het kinda een luxeprobleem is haha ja natuurlijk wil je graag dat ijs, maar je bent ook al iets ouder en misschien beginnen je ouders je meer los te laten waardoor je zelf meer dingen moet betalen en een beetje het besef krijgt wat een euro waard is; je een beetje minder verwennen zoals vroeger (?)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shadowsinger schreef:
    Oh ugh, ik kan snappen dat dat vervelend is ja. Misschien als je het haar laat zien dat ze in de aanbieding zijn?

    Ik probeer trouwens ook gezonder te eten/af te vallen, maar het lukt me nog om gevarieerd te eten dus als je nog wat recepten wilt oid kan ik je altijd wat sturen ^^


    Oeh die recepten klinken goed. Waar vind je die?

    OT //
    Als ik zelf iets heel graag wil qua eten, dan koop ik het gewoon zelf. Niet alleen omdat mijn moeder eveneens 'nee' zegt, maar ook omdat ik onderhand oud genoeg ben om dat te doen. (': Daarbij vind ik het lullig om aan mijn moeder vragen iets duurs te gaan kopen, als ik de enige ben die dat wil hebben.


    x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 12:47 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Nu heb ik het idee iets verkeerds gezegd te hebben? D:


    Eomer schreef:
    Nu heb ik het idee iets verkeerds gezegd te hebben? D:


    Nee heb je niet hahaha :'D
    Zoals bovenaan staat, heb ik gewoon geen zin meer in dit topic :p Ligt niet aan jou voor de rest. (:


    You were born original, don't die as a copy.