• Ik ben op zoek naar oordopjes voor concerten, aangezien ik tot nu toe of niets gebruik, of van die gele goedkope - maar die dempen verkeerd. Ik zoek van die dingen speciaal voor muziek.
    Ik zat nu naar deze te kijken en de reviews zijn best wel goed, al zeggen sommigen hier dat er ook te veel gedempt kan worden door deze dingen en je dan juist het idee hebt dat je muziek mist...

    Iemand ervaring met die dingen? En anders een andere aanrader? Ik heb ze liever niet duurder dan 20 euro - zo heel vaak gebruik ik ze ook weer niet namelijk. Anders had ik er wel in willen investeren maar voor nu vind ik het een beetje een duur grapje haha.

    Oja en ik heb best kleine oren/gehoorgangen... als iemand ervaring heeft met de dopjes die ik gelinkt heb staan - passen deze dingen zich goed aan of niet?

    Ik heb die dingen gebruikt die je gelinkt hebt! Het klopt dat alles heel erg gedempd wordt. Je hoort alles echt veel minder en kan niet meer praten met iemand omdat je het gewoon niet verstaat (': Verder lijkt het alsof je in je eigen wereldje zit, daar moet je wel tegen kunnen. Je moet ze btw niet gebruiken als er geen hafrd geluid om je heen is, want dan ga je je eigen ademhaling horen en daar word je echt gek van hahaha
    Bij de Action hebben ze ook vergelijkbare dingen voor 2 euro of zo, die heb ik nu ook. Ik merk wel verschil hoor! Die van Alpine zou ik je echt aanraden, maar het is idd wel duur... En ze passen zich best goed aan, dus daar zou ik me ook geen zorgen over maken als ik jou was (:


    And then we'll see it.

    https://www.kruidvat.nl/pluggerz-all-fit-music-oordopjes/p/3093357

    Deze heb ik. Kosten maar 10 euro en zitten fijn. Zelfs met een smalle gehoorgang blijven ze goed zitten. Als je eenmaal door hebt hoe je ze in moet doen (voor je linker oor met rechts over je hoofd je oor omhoog trekken) zijn ze geweldig. Ze zitten in een klein doosje die handig is om mee te nemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    https://www.kruidvat.nl/pluggerz-all-fit-music-oordopjes/p/3093357

    Deze heb ik. Kosten maar 10 euro en zitten fijn. Zelfs met een smalle gehoorgang blijven ze goed zitten. Als je eenmaal door hebt hoe je ze in moet doen (voor je linker oor met rechts over je hoofd je oor omhoog trekken) zijn ze geweldig. Ze zitten in een klein doosje die handig is om mee te nemen


    Yesssss deze heb ik ook en ze zijn echt fantástisch. *O*


    Ik heb bij mijn eerste concert kleine bescherming dopjes gekocht uit een euro machine en die werken prima x'D Het geluid doet geen zeer meer aan mijn oren en ik hoor alles nog prima


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Metalhead hierzo die al naar 9 concerten is geweest :'D!

    Alpine PartyPlug werken heel goed! Het geluid klinkt inderdaad gedempt wanneer de oordopjes niet goed in de oor worden gedaan, maar er staan ook instructies erbij om ze zo goed mogelijk te bevestigen. Daardoor klinkt het geluid niet raar en gedempt, maar voel je ze ook niet zitten. Ik heb die oordopjes naar 8 metal concerten meegebracht en het ging elke keer goed (Ik heb nu duurdere, omdat ik naar hardere concerten ga). Ik heb zelf ook kleine oren en zover daarmee ook geen problemen gehad.


    Seasons will change, but I shall remain

    Aventia schreef:
    Metalhead hierzo die al naar 9 concerten is geweest :'D!

    Alpine PartyPlug werken heel goed! Het geluid klinkt inderdaad gedempt wanneer de oordopjes niet goed in de oor worden gedaan, maar er staan ook instructies erbij om ze zo goed mogelijk te bevestigen. Daardoor klinkt het geluid niet raar en gedempt, maar voel je ze ook niet zitten. Ik heb die oordopjes naar 8 metal concerten meegebracht en het ging elke keer goed (Ik heb nu duurdere, omdat ik naar hardere concerten ga). Ik heb zelf ook kleine oren en zover daarmee ook geen problemen gehad.


    Mag ik vragen welke je er nu hebt? ^^ Ben sinds lange tijd onlangs terug naar een hard concert geweest en ik merk dat ik toch wel betere oortjes kan gebruiken :')


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    AzzyKiller schreef:
    (...)

    Mag ik vragen welke je er nu hebt? ^^ Ben sinds lange tijd onlangs terug naar een hard concert geweest en ik merk dat ik toch wel betere oortjes kan gebruiken :')


    Ik heb nu deze .
    Ik merkte zelf in het begin niet echt een verschil.....tot ik een keer voor de grap 1 oordje uit mijn oor haalde tijdens een concert :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik kan even geen link vinden maar ik gebruik speciale oordoppen wanneer ik muziek speel (piccolo bovenregister is bv echt schadelijk als je dat zonder doppen speelt). Op concerten word ik gewoon doof, want ik vergeet ze altijd (ligt meer aan mij dan aan de doppen) :') #verstandig.
    Die oordoppen die ik gebruik kostten rond de 15 euro en zitten heel chill, wel even "oefenen" met ze in doen in het begin. Ik ga nog voor je op zoek!
    Ik heb trouwens ook echt kleine oren, dus ik ken de struggle. Volgens mij heb je van die dopjes die je kunt verwisselen, afhankelijk van je oormaat.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 16:33 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aventia schreef:
    (...)

    Ik heb nu deze .
    Ik merkte zelf in het begin niet echt een verschil.....tot ik een keer voor de grap 1 oordje uit mijn oor haalde tijdens een concert :').


    Oooh die hebben zo'n filter waardoor niet enkel de "zang" ineens weg is ofzo :') Goed om te weten dat ze zo goed werken, thanks!! _O_


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Ah dankjullie wel voor de reacties! Heel fijn. ^^ Ik heb pas de 20e een concert waar ik heen ga dus ik kan er nog even over nadenken maar ik begin dan al wel te neigen naar degene die ik gelinkt heb staan.