• KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

    Nou? Welk genre verslindt jij het meest?

    (Tis een moeilijke quiz om te maken mensen, ben ook niet perfect dus geen stress als hij verkeers uitkomt :') )

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 12:02 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Fantasy-verslinder. Joah. :Y)

    Fantasy for life :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fanfiction, had ook niet anders verwacht hahah.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lol wanneer je ziet dat iemand niet beseft dat romans heel veel genres omvatten :9~

    Trouwens; militaire actiethrillers. Is bijna een genre op zich.


    oi, suzy

    Volgens de quiz mystery, maar mijn boekenkast staat toch vol met detectives en thrillers. een beetje van beide wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Treason schreef:
    Lol wanneer je ziet dat iemand niet beseft dat romans heel veel genres omvatten :9~

    Trouwens; militaire actiethrillers. Is bijna een genre op zich.


    Is dit nu echt nodig? Het is een leuke quiz op het internet, geen literatuurtest. Je kan je feedback misschien beter wat positiever formuleren, want ik vind dit best onbeleefd overkomen.

    Edit: Ik had detective, al ben ik nog net iets meer voor het bredere genre van thrillers ^^ seriemoordenaars en zo (‘:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 11:36 ]


    Mhm?

    Fantasy-verslinder. Klopt best wel, hoewel ik ook veel young-adult lees. En fanfiction. En nu ja, quasi alle genres :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hehehe, Fantasy, zoals ik al wel verwachte :Y)


    Stenenlikker

    Fantasy, hehe maar eigenlijk vooral omdat je maar één antwoord kan aanduiden want in realiteit lees ik detectives, fantasy, mystery en historische verhalen (also KLASSIEKERS FTW)

    leuke quiz!


    The soul needs autumn.

    Ik vind het apart dat ik biografie krijg terwijl ik alleen 1 of 2 keer met in die richting heb beantwoord, en wel 4 vragen met fantasie :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Detective, maar ik vind detectives echt vrésélijk en dat terwijl ik veel meer vragen in de richting van historisch heb beantwoord, haha.
    Ik lees dus vooral historisch en science fiction.


    Take risks and conquer your fears.

    Treason schreef:
    Lol wanneer je ziet dat iemand niet beseft dat romans heel veel genres omvatten :9~

    Trouwens; militaire actiethrillers. Is bijna een genre op zich.


    Juist.. Mag dat ook minder denigrerend? Maar thanks voor de ontzettend positieve feedback, wordt quizlet echt gezelliger van..

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 11:48 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Treason schreef:
    Lol wanneer je ziet dat iemand niet beseft dat romans heel veel genres omvatten :9~

    Trouwens; militaire actiethrillers. Is bijna een genre op zich.

    Romans zijn wel degelijk een genre hoor. Bekijk maar eens wat uitgeverssites. Dus ga jij je eens diep schamen girl. ;P

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 12:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kwam trouwens, heel verrassend, op fantasy uit. Dat wilde ik eigenlijk melden. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sci-fi verslinder :Y)
    Helemaal waar!


    — Inner peace, it's hard to find. —