• Voor een story moet ik wat supermarkten weten. Belgisch supermarkten met name, aangezien ik zelf uit Nederland kom en mijn lijstje Belgische winkels niet verder komt dan de Delhaize.

    Dus vraag 1: zitten er in België de winkels Jumbo, Albert Heijn, Coop en Plus?
    En twee is: weten jullie nig leuke supermarkten (Nederlands en Belgisch allebei welkom. Zet alsjeblief wet er bij if het NL of BE is.)

    En wat is jullie favoriete winkel, anyway?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    In België hebben ze iig de ah, en wij gingen daar ook wel eens naar de Carrefour, maar ik weet niet of dat alleen in Wallonië is?

    Ehmm NL: Aldi, Lidl, Emté?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wij gaan meestal naar de Carrefour (we noemen dat nog steeds de GB hoewel die al jaren geleden is overgenomen). Je hebt hier ook de Colruyt, de Delhaize, de Aldi, de Albert Heijn, de Lidl en ik denk dat dat het is (maar ik ben niet zeker). Ik ben van België trouwens.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 12:53 ]


    <3

    Nederland: boni, Dirk/bas/Digros, AH, (Super)Coop, Lidl, Aldi, Nettorama, plus, spar, Dekamarkt, Sligro, Makro ...
    Meer weet ik er niet haha


    We were the forever that didn't last

    NL: Poiesz. Wordt altijd vergeten D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In België is de Delhaize echt een geweldige supermarkt haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Sakaar schreef:
    NL: Poiesz. Wordt altijd vergeten D:

    Is dat niet een supermarkt die vooral in Friesland voorkomt? Ik heb het nog nergens anders gezien namelijk haha


    We were the forever that didn't last

    Er is vooral de Carrefour, Delhaize en de Colruyt, maar ik doe mijn boodschappen in de Spar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omni schreef:
    (...)
    Is dat niet een supermarkt die vooral in Friesland voorkomt? Ik heb het nog nergens anders gezien namelijk haha

    Ik heb hem een keer gezien, in Friesland inderdaad. Maar die kan ik wel gebruiken! Dankzij een verkeerd geplaatst bordje ad ik in die supermarkt zo’n grote donut voor 10 cent😂


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Omni schreef:
    (...)
    Is dat niet een supermarkt die vooral in Friesland voorkomt? Ik heb het nog nergens anders gezien namelijk haha


    Yep :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De AH hebben we in België ook, die andere niet denk ik. Al zitten wij hier dicht bij de Nederlandse grens, dus we zijn wel al eens in de Jumbo geweest.
    Verder:
    - de Carrefour (mijn stamwinkel hier in Leuven, vind het echt een mega aangename winkel)
    - de Okay en Colruyt
    - de Spar
    - de Lidl
    - Alvo (bij ons in Peer hebben we de C&B, maar die ligt volgens mij alleen in Peer XD)
    - de Aldi (maar die is Duits)
    En dat is het zowat? Weet niet welke ketens alleen in België liggen tho :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    In Nederland hebben ze ook een Deen


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    NL: Spar, Jan Linders


    And then we'll see it.

    Ik ga het liefst naar de Delhaize of de Colruyt. In die mate dat ik het er voor over heb om een halfuur (heen en terug) te fietsen als ik op kot ben, terwijl de Aldi letterlijk naast mijn gebouw is :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb Hoogvliet en MCD (NL) nog niet zien staan, maar verder kan ik je helaas niet helpen

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 16:44 ]


    -

    Dekamarkt in NL is er nog een, wel een kleine keten :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.