• Hoi Allemaal,

    het jaar 2015 was een rampjaar voor mij
    mijn lieve echtgenoot wilde maar al te graag scheiden van mij.
    dit omdat ie aan de andere kant van de wereld een nieuw liefje had gevonden.
    hij was alleen op reis. (we hadden eerst niet genoeg geld voor mijn ticket, en daarna waren de vliegtuig tickets op)

    hij kwam na 3 weken terug en ik had hem heel erg gemist.
    maar halverwege de 3 weken kreeg ik een gevoel dat ie iemand anders had gevonden
    hoe naïef ik was heb dat gevoel genegeerd, weg gewuifd.

    afijn, hij kwam toen thuis en had een mededeling voor mij
    nog voordat ik ging zitten vloog er uit mijn mond : Je wilt van mij scheiden.
    laconiek zei hij ja.
    mijn maag draaide om, mijn wereld verging op dat moment
    dagenlang heb ik vrienden van mij gebeld of ik tijdelijk bij hun kon verblijven.
    Geen van al kon dat bieden.

    Mijn laatste hoop van een vriendin van mij die in Den Helder woont.
    ik belde haar op en brak
    tranen stroomden over mijn wangen.
    gelukkig kon ik bij haar terecht.
    na dagenlang niet goed gegeten te hebben kwam ik bij haar aan de volgende dag.
    ze heeft me vertroeteld, liefde gegeven en raad.

    Nu denk je, ja, en wat dan nog ??

    nou,
    morgen is het de 25e van Juni
    de dag waarop mijn broer overleden is.
    als je de scheiding en dit bij elkaar optelt is het een emotionele tijd

    mijn broer is nu 2 jaar geleden overleden.
    heb hem in jaren niet gezien
    dit omdat ik bang voor hem was
    hij was bepaald geen lieverdje.
    maar hij is toch mijn broer, mijn bloedverwante.

    Morgen ga ik naar zijn graf toe, samen met mijn moeder.
    die heeft het ontzettend zwaar omdat ze in 1992 ook al haar zoontje heeft verloren.
    ik ben haar om haar te steunen, maar ook voor mezelf.

    in het jaar 2015 ben ik ook weer bij mijn ouders gaan wonen sinds mijn scheiding.
    mijn ouders stonden erop dat ik onder hun vleugels zou verblijven.
    het was soms echt geen pretje, daarmee bedoel ik ruzies en onenigheden.

    hat was ook zo raar allemaal, ik had mijn ouders toen ook ruim 2 jaar niet gezien of gesproken.
    dit komt omdat mijn zusje vlak voor mijn trouwdag even roet n het eten ging gooien.
    het resultaat was dat mijn eigen familie niet op mijn trouwdag aanwezig waren.

    Had flinke haat gevoelens naar hun maar dat is dus 2 jaar geleden totaal omgedraaid
    met liefde haalde ze me persoonlijk op waar ik verbleef (in Den Helder dus)

    nu, het jaar 2017,
    heb sinds begin februari een eigen stekkie (huisje)
    heb binnenkort betaald werk
    ook heb ik vele leuke contacten opgebouwd die me erg dierbaar zijn.

    en vooral Quizlet heeft mij enorm geholpen door deze 2 jaar heen !!

    dit was het.


    Richard Willem Fabian Breijer

    18-7-1985

    25-6-2015

    Rust in vrede lieve broer (huil)






    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Zo, jij hebt je rottijd ook weer gehad. Heel erg veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.




    Het blijft rot om dit te moeten lezen. Die ex heeft echt de grootste fout van zijn leven gemaakt.
    Helemaal omdat het volkomen zinloos was om jou te laten vallen voor iemand waar hij niet eens zo lang samen mee is gebleven.
    Je weet hoe ik er over denk meid. Je kan hem beter kwijt dan rijk zijn. Jouw prins op het witte paard komt vast wel een keer langs.
    In de tussentijd mag je trots zijn op hoe je gegroeid bent. Je hebt werk, een eigen huis, het contact met je ouders is weer goed.
    En ik weet zeker dat je broer van bovenaf met een trotse blik op je neer kijkt.
    En als je me nodig hebt, let me know, Je weet me te vinden (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik vind het eigenlijk heel erg mooi dat je ondanks alle ellende toch ook even de goede dingen opsomt. Het mag dus duidelijk zijn dat je een heel sterk persoon bent. Ik wens je heel erg veel kracht toe de komende dagen, maar dat zal wel goed komen want je hebt al onwijs veel bereikt als ik het zo lees!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat heftig allemaal.. Heel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Heel veel sterkte!
    Knap dat je, ondanks alle vervelende dingen, toch weer omhoog aan het klimmen bent. Respect! (:

    Nou, jij hebt ook echt een rottijd gehad! Het is mooi om te zien dat je wel sterk bent gebleven en dat je nu een eigen stekkie hebt! Je vind vast ook wel een liefde/goede vriend(in) waar je jou tijd mee kan doorbrengen! Ik wens je heel veel sterkte!
    (bloos)