• Volgens mij was ik behoorlijk obvious afgelopen dagen over het feit dat ik een tattoo heb laten zetten. Dit is 'm.



    De foto is van afgelopen zaterdag een uurtje of drie na het zetten, nadat ik 'm ingesmeerd had met bepanthen zalf :3


    26 - 02 - '16

    Super mooi is die!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Super mooi is die!


    Thank you c:


    26 - 02 - '16

    Wow, dat is super mooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw!


    What worries you, masters you.

    Ik vind m cute. :3
    Heeft de tattoo ook een betekenis toevallig?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooie roos! *-*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JimmyPalmer schreef:
    Ik vind m cute. :3
    Heeft de tattoo ook een betekenis toevallig?


    Yup (:
    De bladeren en de steel zijn zwart/wit terwijl de bloem in kleur is. Dit is omdat ik veel heb meegemaakt, zware dingen (de doornen), en die gaan steeds meer naar de achtergrond. De bloem is in kleur omdat het steeds beter met me gaat en de terugvallen ook langzaamaan minderen. Helemaal hetzelfde als voor mijn depressie word ik niet, maar ik ga de goede kant wel op (:


    26 - 02 - '16

    @Patholoog, stonec0ld en Schaduwjager; dankjewel :3


    26 - 02 - '16

    Oh, hij is echt heel erg mooi!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Oh, hij is echt heel erg mooi!


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Heliotrope schreef:
    (...)

    Yup (:
    De bladeren en de steel zijn zwart/wit terwijl de bloem in kleur is. Dit is omdat ik veel heb meegemaakt, zware dingen (de doornen), en die gaan steeds meer naar de achtergrond. De bloem is in kleur omdat het steeds beter met me gaat en de terugvallen ook langzaamaan minderen. Helemaal hetzelfde als voor mijn depressie word ik niet, maar ik ga de goede kant wel op (:


    Ik wil even zeggen, iedereen verandert over heel zijn leven. Ik ben niet dezelfde persoon die ik was 6 maanden geleden. Het is dus heel logisch dat je niet dezelfde persoon zal worden voor je depressie dan na je depressie. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken als je dat al deed. (Bemoedigend bedoeld, en niet neerbuigend.) Wel super fijn te horen dat het de goede kant op gaat, en wat mooi dat je daarvoor een reminder op je arm hebt getatoeëerd. Ik denk dat je dat nog veel gaat helpen in terugslagen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    looks awesome ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Mooi!


    And then we'll see it.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik wil even zeggen, iedereen verandert over heel zijn leven. Ik ben niet dezelfde persoon die ik was 6 maanden geleden. Het is dus heel logisch dat je niet dezelfde persoon zal worden voor je depressie dan na je depressie. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken als je dat al deed. (Bemoedigend bedoeld, en niet neerbuigend.) Wel super fijn te horen dat het de goede kant op gaat, en wat mooi dat je daarvoor een reminder op je arm hebt getatoeëerd. Ik denk dat je dat nog veel gaat helpen in terugslagen.



    Klopt. Ik hoop ook langzaamaan een periode van zo'n 10 jaar aan diepgang af te kunnen sluiten. Eigenlijk begon alle ellende met het moment dat ik mijn diagnose kreeg (ik was ongeveer 9 jaar oud) en iedereen mij anders ging behandelen. Ik zag mezelf als mislukt en vanaf daar verliep het in een sneeuwbal effect tot een depressie die op m'n 10e aan het ontstaan was en zich op m'n 12e uitte. Nog steeds zie ik mezelf als een soortvan mislukt en dat wordt toch wel versterkt dat mensen gelijk anders tegen me doen als ik zeg dat autisme heb. De laatste tijd ben ik assertiever geworden en zeg ik dat ze ook wel op een gewone manier tegen mij mogen praten.

    Deze tattoo laat dus eigenlijk de groei zien die ik doormaak, maar ook het feit dat ik toch wel beschadigd ben en dat wordt niet meer zoals ik ooit was, voor mijn leven werd getekend door diagnoses en ik door de molen werd getrokken.


    26 - 02 - '16

    Erg mooie tattoo! ^^ En met de betekenis wordt ie alleen maar nog mooier. Erg veel moed en respect voor de groei die je hebt doorgemaakt.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis