• La casa de papel RPG?

    Plot?
    - Het plot is zoals seizoen één van de serie die te zien is op netflix. Acht dieven sluiten zichzelf en hun gijzelaars op in de Koninklijke Munt van Spanje, terwijl een politieteam er alles aandoet om de inbraak stop te zetten.
    - De RPG begint zich waarschijnlijk als de gijzelaars de bank binnenvallen en iedereen in de bank op de grond dwingen. Ze hebben dus een verleden en hun leerproces/voorbereiding gehad.


    Rollen?
    - Acht gijzelaars
    4 Dames en 4 heren die bij één gekomen zijn door mij een onbekende man genaamd "de professor".

    - De mensen in de bank
    Om één of andere reden zijn deze mensen in de bank als de gijzeling begint. Voor de drama zullen zij natuurlijk proberen te ontsnappen, maar ook misschien door de gijzelaars worden getreiterd, als de verveling gaat heersen.


    Hoe?
    - Een rol die ik bespeel is ''de professor''. De gijzelaars hebben geen idee wat er buiten speelt en door middel van een post en tijdsprongen zal ik verschillende dingen meedelen, zoals invallen van de politie, als de echte naam van één van de gijzelaars bekend is gemaakt en ik maak ''deals'' met de politie, zoals wanneer zij via het dak voedsel, drinkwater en medicijnen moeten achterlaten.
    - Verder kan er van alles gebeuren in de RPG. Je zit met wapens en gijzelaars of met mensen die dolgraag weg willen (hoe je het ook maar bekijkt) opgesloten in een bank. Hoe zou dit eindigen?

    Overig
    - Woordenaantal: Misschien 100?
    - De gijzelaars kunnen met een kleiner aantal of groter aantal, niet meer dan 10, zijn.

    Wat vinden jullie hiervan?





    My magical crystall ball tells me •´¯`•» you're full of shit «•´¯`•.

    Ooh, ik zat hier ook al aan te denken sinds ik bezig ben met een rewatch :Y) Count me in!

    [ bericht aangepast op 27 april 2020 - 1:16 ]


    El Diablo.

    Ooh I’m in!! Ik ben verder niet echt bekend met de serie, maar als ik het zo lees is dat niet echt nodig?

    Lijkt me erg leuk!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    I like it!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als dit goed uitgedacht word is het echt een top idee! (:


    Faith is everything.

    Yes please. ❤ Zou je me een seintje willen geven mocht je het daadwerkelijk starten? ^^


    She's imperfect but she tries