• Oké, ik ben dus een tijdje weg geweest voor... dingen, laten we het zo zeggen (een paar mensen hier weten wel waar ik het over heb), maar nu ik weer vaker op q ben, merk ik wel één ding: het is zoveel levendiger hier! Hulde aan iedereen die topics maakt, aan iedereen die dingen organiseert, aan dingen meedoet... Jullie zijn allemaal geweldig!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hey, ik herken je!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoi! Ik ken je nog (wel, herken, want ik denk niet dat we ooit meer dan twee woorden gewisseld hebben), maar welkom terug!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik herken je ook, yay! Welkom terug <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Jij komt me volgens mij wel vaag bekend voor, ja. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het ook weer levendiger hier. ^^ Fijn dat je weer terug bent en dit je ook positief opvalt!


    Ik wil een tuin vol egels

    Jaaaa, alle oude rotten keren terug! ;D Welcome back!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Jaaaa, alle oude rotten keren terug! ;D Welcome back!


    26 - 02 - '16

    Hey, ik herken je username wel heel vaag? In elk geval, Q is inderdaad veel actiever de laatste tijd. Yay voor Q ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jaaaaa, leuk dat je hier weer een beetje rond komt neuzen ^^

    Ik wacht vol spanning af op je weet wel wat 🙄


    Stenenlikker

    Welcome back! *O*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hm, ja, je komt me nog wel vaagjes bekend voor, denk ik. (krul)

    Overigens tript je profielfoto me op dit moment wel een beetje, want is dit nou een negatief van je profielfoto tot nu toe, of ben ik gek? De boom was toch altijd wit en de achtergrond zwart?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hm, ja, je komt me nog wel vaagjes bekend voor, denk ik. (krul)

    Overigens tript je profielfoto me op dit moment wel een beetje, want is dit nou een negatief van je profielfoto tot nu toe, of ben ik gek? De boom was toch altijd wit en de achtergrond zwart?


    Ja, dat klopt! Het was tijd voor radicale verandering.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Rubin schreef:
    Ik vind het ook weer levendiger hier. ^^ Fijn dat je weer terug bent en dit je ook positief opvalt!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt! Het was tijd voor radicale verandering.


    Dit is inderdaad radicaal! Het is exact hetzelfde plaatje, maar toch ziet het er opeens compleet anders uit en herken ik je zo haast niet, haha. Misschien moet ik dit ook eens met mijn vierkant proberen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan