• Hallo allemaal,
    Vandaag zijn we op school verder gegaan met het opzetten van een bedrijf. We doen dit in groepjes van 4-6 en vandaag moesten we ons product uitwerken. Wij hadden aks idee : 'keukengadgets'. Nu bleek dat een andere groep hetzelfde idee had. Nu is de kans groot dat een van ons het op moet geven en een nieuw product moet verzinnen.
    Nu hebben wij geen idee, maar zijn er hier mensen die een idee hebben? Het liefst iets onder de 5 euro per stuk en iets waar nog niet echt een markt voor is of wat nog niet echt bekend is onder de mensen. Ik hoop dat jullie leuke ideeën hebben!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Mijn neef verkocht keukenmessen. Maar dat is te duur, denk ik


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Er bestaan van die dingen die je in elkaar knijpt en dan kun je er vlaggenlijnen aan vasthangen zodat je niet gek hoeft te knopen enzo.
    Feestgadgets, eigenlijk.
    Weet niet hoe bekend het is tho, maar ik had het nog nooit eerder gezien.
    Is dat misschien een idee?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ben hier niet goed in, maar: decoratie spulletjes, kaarsen/theelichthouders, posters, plantjes, van die spreukenboekjes/kalenders, geluksbrengers, dromenvangers, zeepjes (is wel allemaal al een soort van markt van, denk ik, maar ik ken niet veel onbekende spulletjes, sorry :x )

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 19:37 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Catullus schreef:
    Ben hier niet goed in, maar: decoratie spulletjes, kaarsen/theelichthouders, posters, plantjes, van die spreukenboekjes/kalenders, geluksbrengers, dromenvangers, zeepjes (is wel allemaal al een soort van markt van, denk ik, maar ik ken niet veel onbekende spulletjes, sorry :x )


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Schoolartikelen?
    jam?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)