• Nee, nee, ik ben niet terug van weggeweest, maar ik las net wel een artikel waarbij ik iets had van: "heb ik deze week onder een steen geleefd?"

    Blijkbaar is de zin 'Heb je mij gemist?' al de hele week overal opgedoken; het strand van Oostende, in de media, op televisie,... (En ik heb daar niets van gemerkt haha)
    Maar nu las ik net dit artikel (want ik heb me voorgenomen om dit jaar Temptation Island eens te volgen zodat ik 's middags kan volgen wanneer mijn collega's erover praten; helaas heb ik eigenlijk al elke aflevering gemist haha). En daarin rees het vermoeden dat deze vraag te maken heeft met het nieuwe seizoen van De Mol en dat we vandaag om 16u een teaser te zien zullen krijgen.

    Normaal had het seizoen al bijna halverwege ofzo gezeten, maar ze hebben dit seizoen even uitgesteld gehad. Ik kijk er al wel écht naar uit. Want WIDM en De Mol zijn de enige programma's die ik daadwerkelijk kijk (en dus niet mis omdat ik het vergeet haha). Ik ben in ieder geval benieuwd en ik ga om 15u55 mijn laatste klant buiten zwieren op het bureau zodat ik om 16u de aftelklok op 0 zie komen. :Y)

    Wie heeft deze vraag nog gemist? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I KNEW IT!
    Dat zinnetje wordt echt creepy uitgesproken op tv dus mij was het wel bijgebleven. Maar dus jeej, een nieuwe mol!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    AItair schreef:



    Neeeeeeee! Hem niet... Brrrrr.
    Ik vind dat zo'n verschrikkelijk ventje.

    (En ik zou niet weten eerlijk gezegd over dat zinnetje. Ik kijk de aflevering terug (en in Nederland) dus misschien dat dat helpt (': )

    [ bericht aangepast op 2 maart 2018 - 14:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat een teleurstelling. De klok is gestopt, maar de internetpagina is gewoon zwart. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De nieuwe teaser is wel online gekomen op de pagina van VIER, ziet er echt goed uit^^


    • you cant start a fire without a spark •

    Ik heb het gemist denk ik hahs


    And then we'll see it.

    Ah ik heb het wel zien passeren. De teaser heb ik nog niet gekeken, maar ik heb al wel een artikel gezien met hints. Nu al. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    AItair schreef:


    Hahaha hier dacht ik ook aan! ;3

    Ik heb nergens iets van gemerkt, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik in Nederland woon. Ik vind het met die glitches wel echt ongelofelijk gaaf in elkaar gezet!!

    Het lijkt me eigenlijk wel leuk om een keer ook De Mol te gaan volgen (na al die jaren WIDM haha). Ik ga het in m'n agenda zetten en checken waar de zender zit. c;


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Jaaa ik heb het gezien. Ik ben echt blij dat we eindelijk wat meer weten, alleen vond ik die eerste beelden behoorlijk creepy om eerlijk te zijn (‘: Maar yes, ik ga sowieso kijken.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind het trouwens wel heel erg jammer dat het op zondagavond wordt uitgezonden. Ik had veel liever maandag, omdat ik dan met vrienden keek. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik vind het trouwens wel heel erg jammer dat het op zondagavond wordt uitgezonden. Ik had veel liever maandag, omdat ik dan met vrienden keek. :c


    Ja ik zit op kot en wij keken ook altijd de maandagavond samen. Kvind ook jammer dat het nu de zondag is :/


    | Why face reality when you have imagination? |

    HighLord_Rhys schreef:
    (...)

    Ja ik zit op kot en wij keken ook altijd de maandagavond samen. Kvind ook jammer dat het nu de zondag is :/


    Haha bij mij exact hetzelfde. :p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.