• Oké, dit is niet echt een supernuttig topic, maar ik wilde even opscheppen, want ik ben na ongeveer een jaar editen (met heel wat pauzes voor eindexamens en emigreren en zo) ein-de-lijk klaar met de tweede versie van mijn boek en is hij ein-de-lijk naar mijn uitgevers gestuurd. En aangezien ik een tussenjaar heb en verder geen "echte" projecten heb lopen (zoals school of werkgerelateerde dingen), heb ik voor het eerst in... wat, acht jaar? Voor het eerst in acht jaar het gevoel dat ik écht klaar ben, haha.

    Nu is het natuurlijk nog de vraag wat de uitgeverij vindt en zo (en ik hou er ook ten volste rekening mee dat dit alle kanten op kan gaan, dus ik verwacht helemaal niks), maar als ik het uitgeversleven een klein beetje begrijp, duurt het nog wel minstens een maand of zo voordat ik weer antwoord krijg, dus kan ik nu even achterover zitten en genieten van dit gevoel, want ik denk dat dit op z'n vroegst met mijn pensioen weer terugkomt. :')

    Dus, wat voor grote projecten hebben jullie nog liggen die Af moeten?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil aan soty beginnen. En gewoon mijn school afmaken, telt dat?

    Ben natuurlijk ook heel trots opje! Veel succes met je boek!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb nog een enorm geschiedenis project liggen :
    :;;


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Dat klinkt als een geweldig gevoel en ik ben zo blij voor je. Geniet ervan, yay. :9~

    Ik heb soort van een hele berg dingen die ik graag Af zou maken, vrees ik, waarvan ik aan sommige nog niet eens echt ben begonnen. Het is een beetje een rommeltje aan plannen, en ik ben heel benieuwd welke uiteindelijk de motivatieloterij in mijn hoofd zal winnen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Overigens, toen ik de topictitel zag dacht ik in eerste instantie (weer) aan Leahs username en verwachtte ik oprecht dat dit een topic van haar zou zijn. Leah, mocht je dit ooit zien: je schijnt in mijn hoofd heel sneaky alle betekenissen van het woord klaar te hebben geclaimd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Overigens, toen ik de topictitel zag dacht ik in eerste instantie (weer) aan Leahs username en verwachtte ik oprecht dat dit een topic van haar zou zijn. Leah, mocht je dit ooit zien: je schijnt in mijn hoofd heel sneaky alle betekenissen van het woord klaar te hebben geclaimd.


    Ik heb het gezien en ik ging nog reageren, maar toen riep m'n zus "toast met ei!!!" van beneden en gezien ik verrassend veel zin had in toast met ei, dacht ik er later nog even op te reageren. :Y) Mijn eerste reactie was overigens ook "nee, ík ben Klaar", maar je bent dus lang niet de enige, haha. (krul)

    Wat leuk zeg! Helemaal niets te doen hebben is verbazingwekkend leuk, dus geniet ervan! Ik had dat gevoel vorige zomer toen ik mijn middelbaar afgewerkt had en dat gevoel was zo gelukzalig dat ik het nog eens over wil doen, maar ik vrees dat de eerstvolgende keer dat ik dat gevoel ga hebben ook m'n pensioen gaat zijn, ha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Spannend!! Succes!
    Ik heb een enooooorm project die volgende woensdag af moet zijn.. #stress


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw, dat klinkt als een hele hoop werk, maar ik verheug me er zo op het eindproduct te lezen. Ik weet zeker dat de uitgever het geweldig zal vinden. En yess, vrije tijd, dat is het beste ding in de wereld.

    Ikzelf moet mijn master afmaken, wat een beetje een lange termijn doel is, en op iets kortere termijn wil ik een SOTY verhaal schrijven. Dat is me eerder gelukt, dus ik denk dat ik het dit jaar ook wel moet kunnen


    Rest in Peace, Son of Gondor