• Bij dezen heb ik spijt van alle momenten dat ik zei dat griep me niet te pakken zou krijgen, want sinds gister heeft het mij te pakken gekregen. Nu probeer ik het een beetje relaxed voor mezelf te maken door thee, gezichtsmaskertjes en mijn comfortabele huis-sokken.

    Hoe gaat het met jullie? Zijn er nog meer mensen die ziek thuis zitten?


    26 - 02 - '16

    Ik zelf heb de griep nog niet gehad, maar mij zus(je) (we schelen anderhalf jaar) heeft wel een paar weken geleden een paar dagjes last gehad. Maar dat stelde niet zoveel voor.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Veel beterschap!

    Met mij gaat het wel goed. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    beterschap,
    ik zit al 4 weken thuis inmiddels door oorproblemen dus geen geld voor mij =(
    Daarnaast krijg ik nu ook de griep dus als je je verveelt mag je me iets sturen.
    Ik heb afgelopen 4 weken voornamelijk Heel Vampire DIaries gekeken en ga vandaag de laatste 2 afleveringen kijken en dan heb ik er 7 seizoenen opzitten XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jup. Ik heb ook iets. Sinds zaterdag. Helaas. En ik had al griep gehad dit jaar in november dus is het vet oneerlijk. Maar ja, niks aan te doen helaas.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Beterschap!

    En nee, geen griep, wel een verkoudheid waar ik bijna vanaf ben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit griep gehad heb? *klopt af*

    Ik heb gelukkig niet de griep, maar deze verkoudheid laat me wel zo miserabel voelen dat ik het liefst thuis blijf. Alleen is het op de uni te druk daarvoor....
    Maar veel beterschap!


    Stenenlikker

    Ja, ook sinds gisteren ineens. Helemaal kut want juist belangrijke én leuke week nu :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen