• Hi allemaal c:

    Ik wil heel erg graag meedoen aan een officiële schrijfwedstrijd en daarvoor moet ik een kort verhaal van maximaal 3K woorden schrijven (of 6 gedichten, maar zo'n goede dichter ben ik niet XD). Voor romans of novelles heb ik enorm veel inspiratie en blijft er inspiratie bijkomen, maar voor een kort verhaal lukt het precies niet. Ik heb een vermoeden dat het komt omdat er geen onderwerp is waar je je aan moet houden en dan zijn er zoveel mogelijkheden waarover ik kan schrijven dat ik het gewoon niet meer weet.
    Maar zijn er mensen die mij misschien een vaag thema (of misschien een leuke writing prompt?) kunnen geven om een niet al te lang verhaal bij te schrijven? (Ik schrijf vooral fantasy of sci-fi, maar uitdagingen zijn toegestaan.)

    Alvast bedankt!

    Ik hoop dat dit topic juist staat


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Writingprompts zijn inderdaad een goed idee, maar als je een bepaalde opdracht of thema mist kan je er eentje voor jezelf geven. Door bijvoorbeeld naar de story of the months van vorige maanden te kijken of naar opdrachten van andere wedstrijden. Kijk welke opdracht en of thema jouw het meedt inspiratie geeft en gebruik het.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Misschien kun je een dier, seizoen, of geloof "kiezen" en je daardoor laten inspireren?

    Heel veel succes!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.