• Hello,

    Mijn tweede column op Q, wil ik toch ook even met jullie delen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Dit keer een kijkje in mijn leven op de universiteit, iets wat hopelijk voor een aantal mensen toch wel een beetje heel erg herkenbaar is. Dit schreef ik overigens terwijl ik van de week de saaiste presentatie ooit moest voorbereiden en me helemaal dood verveelde.
    Verder heb ik er niet zo heel veel over te zeggen, behalve 'lees maar'. Maar als ik dan toch een topic maak om mijn column te promoten, vind ik dat ik ten minste toch een beetje tekst erbij moet zetten. Extra feit uit het studentenleven: zo vul je ook je onderzoekspapers, gewoon een beetje typen en dure woorden gebruiken tot je genoeg indrukwekkende, maar onzinnige tekst hebt. Tenminste, dat is hoe ik de uni probeer te overleven.

    Anyway, veel leesplezier:

    Zenuwen, IJdelheid en Verveling


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hahah, je schrijfstijl leest echt prettig! _O_ en ik ben benieuwd naar je avonturen in je tussenjaar. Nog eventjes en het is alweer zo ver. Dan ben je klaar met deze studie.
    Go you! You can do it!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Hahah, je schrijfstijl leest echt prettig! _O_ en ik ben benieuwd naar je avonturen in je tussenjaar. Nog eventjes en het is alweer zo ver. Dan ben je klaar met deze studie.
    Go you! You can do it!
    Thanks <3


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wat ben ik blij dat jij columnist bent geworden (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat ben ik blij dat jij columnist bent geworden (:
    En ik ben dan weer heel blij om dit te horen :)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.