• Hallo! Kan aan mij liggen, maar ik kon geen reactie plaatsen bij het 'even voorstellen' topic dus vandaar dat ik even een eigen topic aan heb gemaakt.

    Ik wou me graag even voorstellen, omdat ik toch wel hoop wat mensen te leren kennen hier!

    Mijn naam is Keaton, ik ben 23 jaar oud en ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een visual novel (denk aan iets zoals The Arcana, etc.). Ik heb een klein huisje in Assen (Drenthe) waar ik nu een jaar lang woon. Ik vroeg me ook af of er andere mensen in dezelfde omgeving (of misschien Groningen) wonen? Lijkt me tof eens wat mensen in de omgeving te ontmoeten, aangezien ik hier namelijk nauwelijks mensen ken.

    Verder houd ik erg van tekenen en schrijven, vandaar ook dat ik werk als striptekenaar. Ik doe ook veel aan cosplay en werk momenteel bij een cosplay cafe als serveerder. Koken vind ik ook erg leuk. Ik ben erg geinspireerd door manga en anime.

    Ik hoop mensen te ontmoeten hier en om mijn verhalen te delen met mensen. Ik heb besloten mee te doen aan SOTY met een spin-off van mijn visual novel. Het zou erg tof zijn als mensen het gingen lezen (zodra het eerste hoofdstuk online staat of course). Feedback is altijd fijn!

    Ik heb hier ooit eerder een account gehad en kan me nog herinneren dat ik het hier erg leuk vond. Ik kan me niet meer herinneren wat mijn username was though.

    Anyway, feel free to say hi! En je kunt me altijd alles vragen. ^^ Ik ernaar uit jullie te ontmoeten!

    Hey! Welkom op Quizlet! Ik hoop dat je hier leuke mensen leert kennen.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Welkom op Q (: Een visual novel klinkt wel echt nice, waar gaat het over? En sta je er al ver mee?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom! (flower)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vengeful schreef:
    Welkom op Q (: Een visual novel klinkt wel echt nice, waar gaat het over? En sta je er al ver mee?

    Jaa precies! Klinkt gaaf!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Hey! Welkom op Quizlet! Ik hoop dat je hier leuke mensen leert kennen.


    Dankjewel! Ik hoop het ook.

    Waar kom je vandaan?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Hoi! Welkom op Quizlet.
          Grappig dat je The Arcana kent. Wat vond je er over het algemeen van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vengeful schreef:
    Welkom op Q (: Een visual novel klinkt wel echt nice, waar gaat het over? En sta je er al ver mee?


    Dankjewel! ^^

    In het spel speel je als Kawa Hayate, die 'superheld' is van beroep, en ga je undercover in een georganiseerde criminele familie die gelinkt worden aan een dubbele moordzaak. Je raakt bevriend met Jun Akagawa (hoewel er ook een optie is om een relatie met hem te starten haha) en via hem kom je er dus achter wie de moorden gepleegd heeft, maar degene die dus verantwoordelijk is is onmogelijk te arresteren en al snel blijkt dat er ook veel tegen je gelogen is, waardoor je moeilijke keuzes moet gaan maken.

    Het is ook een RPG dus je kunt zelf keuzes maken over wat je gaat zeggen en doen in het spel, waardoor het natuurlijk een stuk spannender wordt. Er zijn verschillende eindes, waaronder een goed en slecht einde.

    Ik hoop dat dat een beetje interessant klinkt haha. Ik heb hier een klein voorbeeld al van hoe het spel eruit gaat zien. Dit is niet het eindresultaat, maar het schetst een beetje een idee.

    Buccaneer schreef:
    Hoi! Welkom op Quizlet.
          Grappig dat je The Arcana kent. Wat vond je er over het algemeen van?


    Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar vind het zelf echt geweldig gemaakt. De tekeningen en de storytelling. Echt gaaf. Ik cosplay zelf als Julian en mijn ex cosplayed als Asra haha. ^^

    Dankjewel trouwens!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 17:08 ]

    Cayline schreef:
    Waar kom je vandaan?


    Ben in Meppel geboren haha.

    Fenrys schreef:
    Welkom! (flower)


    Dankjewel!

    Oh ik hou zoveel van de arcana lol. Kost wel heel veel ruimte en dat kan mn arme telefoon echt niet aan. Ik moet nu toch wachten op de komende hoofdstukken. Dit ziet er echt heel goed uit! Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Lijkt me gaaf om je eindproduct te zien!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    KeatonB schreef:
    (...)

    Ben in Meppel geboren haha.


    Oh jeetje lol en je komt naar Assen toe? Wrm dat xD


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Oh ik hou zoveel van de arcana lol. Kost wel heel veel ruimte en dat kan mn arme telefoon echt niet aan. Ik moet nu toch wachten op de komende hoofdstukken. Dit ziet er echt heel goed uit! Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Lijkt me gaaf om je eindproduct te zien!


    Jaaa ik vind echt dat The Arcana het genre van visual novels weer omhoog haalt. Het is dan wel een dating sim maar het is zo goed gedaan. Ik ga binnenkort een shoot doen als Julian en Asra. Zal ze in me fotoboek zetten.

    Heel erg bedankt! Als je up to date wilt blijven kun je me altijd volgen op Instagram als je wilt. Ik zal daar updates enzo plaatsen. Dat of in mijn story. ^^ Ik ben echt nog steeds in the beginning stages zeg maar haha maar ik ben van plan om in Augustus de demo uit te brengen. Ik zal dan ook wel een topic plaatsen denk ik.

    Cayline schreef:
    (...)

    Oh jeetje lol en je komt naar Assen toe? Wrm dat xD


    Assen is sowieso al beter dan Meppel naar mijn mening. Maar tis eigenlijk een lang verhaal hoe ik hier terecht kom. Niet echt een leuk verhaal. Als ik had kunnen kiezen was ik niet in Drenthe gebleven, maar moet zeggen dat ik me hier nu wel vermaak. Het is hier best leuk.