• Hallo! Kan aan mij liggen, maar ik kon geen reactie plaatsen bij het 'even voorstellen' topic dus vandaar dat ik even een eigen topic aan heb gemaakt.

    Ik wou me graag even voorstellen, omdat ik toch wel hoop wat mensen te leren kennen hier!

    Mijn naam is Keaton, ik ben 23 jaar oud en ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een visual novel (denk aan iets zoals The Arcana, etc.). Ik heb een klein huisje in Assen (Drenthe) waar ik nu een jaar lang woon. Ik vroeg me ook af of er andere mensen in dezelfde omgeving (of misschien Groningen) wonen? Lijkt me tof eens wat mensen in de omgeving te ontmoeten, aangezien ik hier namelijk nauwelijks mensen ken.

    Verder houd ik erg van tekenen en schrijven, vandaar ook dat ik werk als striptekenaar. Ik doe ook veel aan cosplay en werk momenteel bij een cosplay cafe als serveerder. Koken vind ik ook erg leuk. Ik ben erg geinspireerd door manga en anime.

    Ik hoop mensen te ontmoeten hier en om mijn verhalen te delen met mensen. Ik heb besloten mee te doen aan SOTY met een spin-off van mijn visual novel. Het zou erg tof zijn als mensen het gingen lezen (zodra het eerste hoofdstuk online staat of course). Feedback is altijd fijn!

    Ik heb hier ooit eerder een account gehad en kan me nog herinneren dat ik het hier erg leuk vond. Ik kan me niet meer herinneren wat mijn username was though.

    Anyway, feel free to say hi! En je kunt me altijd alles vragen. ^^ Ik ernaar uit jullie te ontmoeten!

    Hey! Welkom op Quizlet! Ik hoop dat je hier leuke mensen leert kennen.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Welkom op Q (: Een visual novel klinkt wel echt nice, waar gaat het over? En sta je er al ver mee?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom! (flower)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vengeful schreef:
    Welkom op Q (: Een visual novel klinkt wel echt nice, waar gaat het over? En sta je er al ver mee?

    Jaa precies! Klinkt gaaf!