• Nou, we spreken dus af op een bepaalde plek bij het concert (bijvoorbeeld: Ahoy rotterdam: het restaurant) want dan weten we zeker dat we elkaar tegen komen!
    En om het wat duidelijker te maken: Allemaal iets doen zodat we zien dat je van quizlet bent, ;'d

    goed idee of niet?

    OFCOURSE BIJ TH! Waarom anders bij het TH forum :{


    -

    (...)
    Als het nodig is, ja.
    Als het in het weekend is blijf ik er slapen :')


    Haha =P
    Ja ik heb pas 1 concert gehad (stommezooi) en ik mag niet slapen :{
    Maarja. Als je vroeg gaat kan je ook naar voren komen, hoop ik


    -

    (...)

    Haha =P
    Ja ik heb pas 1 concert gehad (stommezooi) en ik mag niet slapen :{
    Maarja. Als je vroeg gaat kan je ook naar voren komen, hoop ik

    Tja. Op 14 juni waren ik en Julie er om half 11 's ochtends. Wat dus veel te laat was :').
    Maarja, people are getting older dus ik & Julie ook. We gaan nu lekker zelfstandig met de trein. Het boeit onze ouders niet hoe vroeg we dan gaan denk ik =']


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Tja. Op 14 juni waren ik en Julie er om half 11 's ochtends. Wat dus veel te laat was :').
    Maarja, people are getting older dus ik & Julie ook. We gaan nu lekker zelfstandig met de trein. Het boeit onze ouders niet hoe vroeg we dan gaan denk ik =']


    Da's wel handig, inderdaad. :')
    Maar wat vind je van mijn idee _O_


    -

    (...)

    Da's wel handig, inderdaad. :')
    Maar wat vind je van mijn idee _O_

    Goed.. maar bedoel je voor/na concert :')? Want zoals ik al eerder zei blijf ik vastgelijmd in de rij staan.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Goed.. maar bedoel je voor/na concert :')? Want zoals ik al eerder zei blijf ik vastgelijmd in de rij staan.


    Ja, dat weet ik eigenlijk niet. Maar waarschijnlijk voor het concert, in de rijen ofzo? want daarna lijkt het me dat er uberhaupt niet veel zijn die nog blijven om mensjes te ontmoeten n_n


    -

    (...)

    Ja, dat weet ik eigenlijk niet. Maar waarschijnlijk voor het concert, in de rijen ofzo? want daarna lijkt het me dat er uberhaupt niet veel zijn die nog blijven om mensjes te ontmoeten n_n

    Hmm, dat van in de rijen lijkt me niet zo'n goed idee. Dan beginnen er mensen te klagen met "Voordringers". =')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Hmm, dat van in de rijen lijkt me niet zo'n goed idee. Dan beginnen er mensen te klagen met "Voordringers". =')


    Ja, inderdaad. Misschien was het toch niet zo'n goed idee.


    -

    Duurt toch nog lang eer er een concert is niet?

    Duurt toch nog lang eer er een concert is niet?



    Ja, maar evengoed. :'d


    -

    (...)
    Hmm, dat van in de rijen lijkt me niet zo'n goed idee. Dan beginnen er mensen te klagen met "Voordringers". =')

    Agree, but het is wel een goed idee. En anders de dag voordien en dan probeer je jou ouders over te halen of je zegt dat je bij een vriendin blijft slapen voor het concert.

    goed iedeee:D:D:D:D
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik sie wel xP
    als ik kom kom ik waarsgynlyk vroeg xP samen met mijn liefste saskia xP gaan we lekker gillen als we mensen sien vn Quizlet n_n goed plan tog

    Edit : btw wie wil mij nou meeten ? xP ik ben 10 x erger in het egt dan hier xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    van Jan Smit natuurlijk!

    omg Patricia! wil je me dood hebben ofsoo x_x'


    when words fail, music speaks.

    Concert van wie ??
    Jan Smit -_-'
    xD


    you're my favourite part of the day ~

    Ik ga sowieso spijbelen x)


    -