• Vandaag heb ik te horen dat mijn contract niet verlengd word.
    Erg klote maar helemaal gezien ik al 6 weken thuis zit door oorproblemen. Ik werk met kinderen en kan momenteel niet veel geluid aan. Over 4 weken loopt mijn contract af. Ik wil over 3 weken mijn afacheid nemen gezoen ik 4 april 21 word en sauna dagen gepland heb en gewoon mij jarig wil voelen.

    Echter vind ik het erg lastig. Ga ik afscheid nemen van de kinderen. Zij hebben mij dan al bijna 2 maanden niet gezien op de bso en ga ik dan wat lekkers mee nemen of niet. Het voelt allemaal heel erg dubbel voor mij. Ik heb een fijne 2 jaar gehad en veel geleerd. Maar dit had ik niet aan zien komen, ik ben een beetje genaaid door mn baas en toch al anderhalve maand niet meer geweest. Moet ik dan doodleuk op een donderdag naar die 30 kinderen gaan?

    Morgen ga ik het de eerste collega's vertellen maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik heb in mijzelf een hele erge tweestrijd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou zeker afscheid nemen, helemaal als je met kinderen werkt (ook al ben je er al een tijdje niet, ze herinneren je nog wel).

    * Ik zou een langer antwoord willen geven maar buikpijn.


    Ik denk dat het goed zou zijn om wel afscheid te nemen, omdat je het dan ook echt afsluit. Ik zou zelf eerder spijt krijgen van geen afscheid nemen dat het wel doen. En je hoeft in principe maar even langs te komen.
    Maar wat ook geldt is dat alleen jij de beslissing kan nemen, en als jij je er echt slecht bij voelt moet je het niet doen.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.