• Oké ik kreeg dus een soort van inspiratie van het karakter/bekende personages alfabet spel.

    We beginnen dus met iets wat jij als nostalgie beschouwd, dit mag een plaatje, alleen de naam, een gifje of zelfs een youtube video zijn. Wel in een "Quote" natuurlijk anders loopt de site vast.

    De naam van jouw nostalgie dingetje mag beginnen met de eerste letter of de laatste letter van het woord. Als jouw keuze meerdere namen hebt geld dan de laatste letter van het laatste woord natuurlijk.



    Ik begin met Maple Town


    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 14:43 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known


    Mariposa, want die film keek ik vroeger weleens haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)



    Nikki Webster - Strawberry kisses
    dit luisterde ik non-stop gewoon


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rugrats!

    (Al vond ik All Grown Up een stuk leuker)


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known


    Sims


    Every villain is a hero in his own mind.


    Streep wil racen. 🦓


    She's imperfect but she tries


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    Oeps

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 9:54 ]


    And then we'll see it.

    negeer deze maar Ik volg heel dit alfabet niet meer

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 12:03 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    negeer deze maar Ik volg heel dit alfabet niet meer

    De titel is een beetje misleidend haha, het is helemaal geen alfabetspel want je moet iets doen met de eerste of laatste letter van het woord erboven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    De titel is een beetje misleidend haha, het is helemaal geen alfabetspel want je moet iets doen met de eerste of laatste letter van het woord erboven.


    Mijn fout dan hahaha! Ik tip wel even een mod.

    Edit: Help hoe moet ik dit doen?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:11 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Mijn fout dan hahaha! Ik tip wel even een mod.

    Edit: Help hoe moet ik dit doen?

    Ik meld meestal het topic met de meldknop en dan zeg ik wat ik veranderd wil hebben. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nigel Thornberry (Sir Johan Berenklauw in het Nederlands)


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    @hierboven: thanks jongens, ik had er overheen gelezen en was honestly zo confused. Drie duizend keer het rijmpje van het alfabet gezongen en kwam alsnog geen stap verder :')



    Yakko Warner


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Robbie konijn!

    [Quote]


    [/QUOTE]

    Dit was een spel dat ik vroeger altijd speelde lol

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 9:58 ]


    And then we'll see it.

    Neopets!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known