Oelala, ik heb de afgelopen dagen de eerste Purge films herkeken.
Heb je The First Purge in de bioscoop gezien of online? (Ik heb geen idee of hij al draait oid.)
In de bioscoop helaas zat er een groepje in de zaal (vlgs mij hadden ze fakes want manman, wat een kleuters) die bij elk drupje bloed zaten te gillen als keukenmeiden, ziek hinderlijk. De film, desalniettemin, vond ik zeer nice en omg ik zat te crushen op Nya, wat is zij gorg
Cro schreef:
(...) In de bioscoop helaas zat er een groepje in de zaal (vlgs mij hadden ze fakes want manman, wat een kleuters) die bij elk drupje bloed zaten te gillen als keukenmeiden, ziek hinderlijk. De film, desalniettemin, vond ik zeer nice en omg ik zat te crushen op Nya, wat is zij gorg
Ik ben zeeer benieuwd. Ik ga even kijken of ik naar de bioscoop ga, of wacht totdat hij online komt. Because money.
Het is zeg maar ook niet zomaar horror, het verhaal en het plot is ook gewoon interessant you know? Beetje pyschologisch. Op zich denk ik dat bios of thuis niet uitmaakt, behalve dat het geweld wat intenser is op zon groot scherm met (veel te) hard geluid