• en ik ben bloedserieus xP
    ik wil graag een serie met iemand gaan maken op Quizlet waarover ? maakt me niet so veel uit eigenlyk xP ik kan alles schrijven fictie naa fanfictie tot TC en Bandcest xP



    edit :
    Mag slotje op! ik heb gekosen <3


    We can only learn to love by loving.

    Naam :
    Aubrey
    Username :
    SweetLovex3
    Leeftyd :
    16
    Ervaring :
    Al sinds kleins af aan.
    Waarom wil je met me schrijven ? :
    Lykt me leuk om samen met iemand te schryven.
    Wat schrijf je het liefst :
    Maakt niet uit. Ik schryf over van alles.
    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] :
    Ik schryf met '' als iemand iets zegt. Ik doe niet aan. 'blablabla' Zegt/Fluistert/lacht hy etc. Ik laat op andere manieren merken wie wat zegt.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    -Gaat tegen Aubrey concureren-
    NIIINIII(H)


    Naam :
    Rose (A)
    Username :
    PersianQUEEN/MUFFINx3
    Leeftyd :
    14
    Ervaring :
    Like al meer dan 2 jaar
    Waarom wil je met me schrijven ? :
    ' Cauz I love you &nd jy mooie quizjes schryft (A)
    Wat schrijf je het liefst :
    Everything.
    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] :
    -Denkt na- Ik schryf idd met '..' als iemand iets zegt. En ik kan myn schryfstyl makkelyk aanpassen aan hoe je 't wilt (A)


    Movie hunter.

    IK ;D


    when words fail, music speaks.

    BOOTJE<3 (H)


    Movie hunter.

    Naam : Anouk ;,D

    Username : Noukelplopx3

    Leeftyd : 11 k Sit in groep 8 :s:s(Nu wil je niet samenwerken? Kijk maar ff bij mijn SA's. Of het jouwn styl is)

    Ervaring : Joaah :) Al vanaf 07

    Waarom wil je met me schrijven ? : Omdat jouwn ideetjes sooo Héftiig cool zijn, én omdat jij so mooi schrijft :,)

    Wat schrijf je het liefst : Hangt er van af wat voor een bui ik ben.

    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] : Voor beeldje van mijn SA's,

    Haar kouden handen raakten de grond. Haar kille rug raakte de muur. Ooit zou ze door de grond heen zakken. Ze keek naar haar mooie wangen, die niet meer mooi waren. Ze keek naar haar mooie handen, die niet meer mooi waren. Ze keek naar haar mooie lippen, die lang niet meer zo mooi waren als daarvoor. Voor dat ze op straat was gezet. Voorgoed uit het leven van haar ouders, en haar familie. Ze mistte nog geen eens iemand. Behalve haar broertje. Haar lieve broertje. Hij was er altijd voor haar. Híj bracht haar een mooi lijf. Híj bracht haar een goed leven. Tot vorige week. Hij belandde in het ziekenhuis. Hij overleed. Het verdriet overheerste in het gezin. Met 7 mensen. Hij overleed. Met 6 mensen. Ze waren geirriteerd. Zo kwam het. Het was hartje winter. Zij alleen met haar dunne jurkje met kantjes. Haar schoentjes met een strikje. Haar mutsje met een bloem, waar ze altijd zo trots op was. Nu was niks waar ze trots op kan zijn. Niks. Alles was weg. Behalve haar zielige kleren. Haar blauwe handen raakten de grond. Haar ingezakte rug raakte de muur. Ooit zou ze door de grond heen zakken.
    en ik schrijf so:

    Ik schiet in de lach. "Gekkie! Dat is toch helemaal niet zo!"


    en dan af en toe
    Zeg ik erachter


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Naam :Selina
    Username :xBeNiceToMe
    Leeftyd :11
    Ervaring :Ik heb een oudere zus die mij tips geeft, ik lees veel dikke boeken [/Harry Potter Twilight,..]
    Waarom wil je met me schrijven ? :Idunno ik wil een serie beginnen maar weet niet met wie ofzoe ><
    Wat schrijf je het liefst :Gewoone verhalen, die origineel genoeg is en die niemand anders nog heeft
    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] : Ik schrijf met die aanhalingsshitdinges jaah ><, Uuhm ik schrijf met gevoel, Realistisch dus ze gaan bevoordbeeld naar Parijs dat ze niet daar in 1 , 2 , 3 daar staan ><...


    I found myself in Wonderland.

    Naam : Rachel
    Username : Flo
    Leeftyd : Bijna 15,nog 2 weken
    Ervaring : Ik schrijf veel,songteksten,gedichten,verhalen en noem maar op. Ik heb al een aantal verhalen serie's en Stand Alone's
    Waarom wil je met me schrijven ? : Lijkt me erg leuk en gezellig^^
    Wat schrijf je het liefst : Originele verhalen,met of zonder bands. Zolang het wel vrij realistich is.
    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] : Als iemand iets zegt doe ik dat tussen aanhalingstekens. Ik schrijf met gevoel en dat kun je vaak ook echt lezen. Ik schrijf meestal niet over dingen waar ik geen verstand van heb. Ik schrijf in Fatsoenlijk Nederlands en in de "ik" vorm.


    Music is the new sex

    Naam : Lisa
    Username : DeadPrincess akà DELETEx3
    Leeftyd : 15/12 - 16 jaar (A)
    Ervaring : Hoh, ik schrijf vanaf het lager. Zo die opstelletjes die we moesten schrijven en dan daartussen ook nog kleine verhaaltjes, gelijkende op sprookjes enzow en hoe ouder ik werd, hoe langer de verhalen en hoe volwassener. Ook schrijf ik soms gedichten en liedjesteksten. Heb ook nog verhalen op word staan ^^ Die zet ik nie op Q.
    Waarom wil je met me schrijven ? : Omdat ik heel graag schrijf en ik met iemand wil schrijven ^^ en omdat jij mooi schrijft! ^^
    Wat schrijf je het liefst : Euhm, hangt er eigenlijk vanaf. Liefst realityseries eigenlijk, naja heb er nu een paar van hp, kan je niet echt reality noemen x'D
    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] :
    Euhm, het is eigenlijk te zien. In sommigen van mijn quizen schrijf ik "..." zegt/roept/... andere keren zet ik gewoon "..." en andere keren zet ik het vetjes/cursief fseu. Hangt er vanaf waar ik zin in heb x'D Ik schrijf met tamelijk veel details, geef nog veel beschrijvingen. Ook probeer ik zo realistisch mogelijk te blijven, in relaties/overlijden/ziektes/... en ook probeer ik de lezer zo veel mogelijk de emoties te laten meevoelen. Zodat ze zich misschien kunnen identificeren met het hoofdpersonage. Ik schrijf in Algemeen nederlands, dus niet met afkortingen enzo. Mijn verhalen zijn meestal in de ik-persoon enja..
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wanneer kies je eigenlijk? (A)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wanneer kies je eigenlijk? (A)


    morgen i think


    We can only learn to love by loving.

    Naam : Annéliés^^

    Username : FISHSTICK

    Leeftyd : 12 8D

    Ervaring : No, vroeger van in de lagere school deed ik altijd mee met ons schoolkrantje. Als we een opstelwedstryd hadden dan vond iedereen mijn verhaal mooi&& Ik bn 5es gewordenbij een schrijvers wedstryd met 20 kandidaten.

    Waarom wil je met me schrijven ? : Omdat jy rock enzzoo 8D

    Wat schrijf je het liefst : Originele verhalen, verhalen met veel gevoel in dus niet van; 'En toen liep ze naar huis. En toen liep ze onder een bus' Met veel variatie în^^

    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] : Ik schrijf niet van. Jy: Kom me! Hy; Ok dan! Nee ik schrijf; "Kom je nog?" Gehaast zette ik me recht en spurtte naar buiten. Zoiets enzoo jaah met aanhalingstekens^^ En ik schrijf meestal in de verleden tijd^^

    Naam : Samantha

    Username : MetalMafkees

    Leeftyd : 16

    Ervaring : Ik schreef verhalen voor mijn plezier vanaf mijn 9e ongeveer, maar ze liepen altijd vast omdat mijn inspiratie opdroogde. Als ik met iemand anders schrijf is dat niet het geval omdat ik dan wel het fatsoen moet opbrengen inzet te tonen voor mezelf en degene - jij dus - waarmee ik de serie schrijf :]

    Waarom wil je met me schrijven ? : Ik heb me eens aangemeld voor een ander topic maar ben vergeten welke. Ik nam me om me voor het volgende topic waar iemand een hulpschrijver nodig had aan te melden. Niet geschoten altijd mis, toch? Kortom: omdat het me ontzettend leuk lijkt en je van elkaar kan leren :]

    Wat schrijf je het liefst : Vampierverhalen. Of in elk geval verhalen waar je mooi een donkere sfeer in kan wekken. Het liefst geen verhalen waar beroemdheden in zijn verwerkt.

    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] : Als ik de gedachten van mensen opschijf is dat meestal schuin gedrukt maar in elk geval zonder aanhalingstekens. Ook is het belangrijk synoniemen te gebruiken. Ook komen er geen emoticons in mijn verhaal voor omdat.. er nu eenmaal gewoonlijk geen emoticons voorkomen in verhalen :'] Zal wel even voorbeeldje geven van een tekstje:
    Voorzichtig streelde hij haar hals. Hij trok haar zachtjes naar zich toe en aaide haar lange zwarte haar. Hij omhelsde haar teder doch sterk. 'Ik hou van je, Sarah. Al die eenzame nachten nam jij continue mijn geest in beslag. Ik wilde je een roos geven die nooit zou verwelken. Keer terug met me naar de Onderwereld.' Ze voelde dat zijn lippen zachtjes de hare aanraakten. Gedachten protesteerden, maar zij duwde ze aan de kant, verdrong ze. Dit was het beste.
    Dat was even een improvisatie van mijn enige serie die nog steeds loopt. Mijn schrijfstijl varieert van Shakespeare wannabe tot jongerentaal ^.^


    No growth of the heart is ever a waste

    Naam: Say

    Username: SayRockQueen x'D

    Leeftyd: 16

    Ervaring: Nou ehh.. Ik schreef toen ik een jaar of 7/8 was al korte verhaaltjes, gewoon voor de lol. Op mijn tiende heb ik een keertje een schrijfwedstrijd gewonnen. Op die leeftijd nam ik ook gitaarles, en sinds een paar jaar schrijf ik daar ook teksten bij. Nu dus op Q. Mijn langst lopende verhaal heeft 56 delen.

    Waarom wil je met me schrijven?: Jij bent lief, en ik heb behoefte aan een beetje afwisseling. Want ik ben nu eigenlijk alleen maar bezig met mijn serie. En ik vind jou mooi schrijven, dus dat is gewoon leuk!

    Wat schrijf je het liefst: Vanalles en nog wat, horror, fictie, etc. Het liefst wel realistisch, dus zonder TH, JB, CB, KP of een andere band. Fantasie is ook leuk trouwens! ^^

    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.]: Ja, ik kan er niet tegen als er zonder leestekens wordt geschreven. x'D Verder schrijf ik ABN en zonder emoticons [x'D, :'D,
    :[, :], ><, ^^ etc.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    invullen als je wil :

    Naam : Jeanie

    Username : BROODROOSTER

    Leeftyd : 13 jaar

    Ervaring : Ik heb al veel quizzen geschreven van stuk of 50 delen maar ik verwijder mijn serie's altijd.

    Waarom wil je met me schrijven ? : Omdat jij geweldig goed kan schrijven

    Wat schrijf je het liefst : Gewone verhalen. Geen TC en BC

    Schrijfstyl [Schrijf je met '' als iemand iets segt enz.] : Als iemand iets zegt doe ik dat soms met 'blabla' of blabla of blabla


    Spirits move me, every time I'm near you.

    wheeheee waarom maken jullie me het nou so moeilijk..
    :'(
    *gaat sitte janke en nadenken over welk superkind se moet kiesen*


    We can only learn to love by loving.