• Mij?
    Dat vraag ik me dus af, omdat sommige me haten, sommige net doen alsof ze me mogen, en sommige mensen me alleen gebruiken, zeggen dat ze achter me staan maar vervolgens toch zo laf zijn om zich aan te sluiten bij een mod,.[/niet onaardig bedoeld ofzo maar ze zijn gewoon bang.]
    Dus wat vinden jullie nou eigenlijk echt vna mij?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ike ken je neit zo goed:P
    Dus ike kan da niet zeggen. [a]


    Dunno ><

    ike ken je neit zo goed:P
    Dus ike kan da niet zeggen. [a]

    Gheghe,.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm, Ik ken je nie techt goed., wel van meerdere topics ensoow ^^

    Maar,, Je lijkt me best Óke! ^^

    x

    (flower)

    Jy bent té HILARISCH voor woorden x}


    I found myself in Wonderland.

    Jy bent té HILARISCH voor woorden x}

    Waarom ben ik hilarisch?!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    meid ik weet niet waar je het over heb dus ik heb geen mening wel ben ik bevriend met nogal wat mods. hier (gewoon ik vind ze aardig en sommige kan ik ook real) en weet van hun dat ze zich ook aan bepaalde dingen moeten houden.

    Nogmaals ik ken je niet maar heel misschien heb jij moeite met mensen die regels na leven en opletten dat ze worden uitgevoerd? Zo lijkt het me een beetje (als ik je goed begrijp).


    muziek altijd overal

    i think you are really sweet <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    meid ik weet niet waar je het over heb dus ik heb geen mening wel ben ik bevriend met nogal wat mods. hier (gewoon ik vind ze aardig en sommige kan ik ook real) en weet van hun dat ze zich ook aan bepaalde dingen moeten houden.

    Nogmaals ik ken je niet maar heel misschien heb jij moeite met mensen die regels na leven en opletten dat ze worden uitgevoerd? Zo lijkt het me een beetje (als ik je goed begrijp).

    Ik kan het met de meeste mods ook goed vinden hoor,. eigenlijk met haast wle alle, maar er zijn er een paar waar ik me gewoon wel eens op afreageer, en daar kan ik niets aan doen, dat gaat vanzelf,.. maar van die users doe dan eerst tegen mij te zeggen van als je een ban krijgt of als iemand je uitscheld dan sta ik achter je en dan vervolgens van die reacties plaatsen van ze heeft het verdient, dan vind ik dan kan je ook meteen oproteten.[/oke praat niet voor mezelf over die bans, maar zo voelen die gebande mensen zich dus wel.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vat het niet. Wat is er dan voorgevallen tussen jou en de mods?


    History is not hatred.

    ken je niet (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind je lief en geweldig en ik hou van je


    Assasin.

    Ik vind je een oekie =D

    nee ik ken je niet igg x'D

    maar je lijkt me wel een koele oekie ^^

    Ik vat het niet. Wat is er dan voorgevallen tussen jou en de mods?

    Wtf, ik heb niets tegen mods, geen gewoon een voorbeeld,.
    en het gaat je sowieso niets aan..[/sorry is niet zo gemeen bedoeld.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind je lief en geweldig en ik hou van je

    Love you to,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is eigenlijk zinloos om dat hier te zeggen. Immers; een persoon kan hier heel anders zijn dan in real life.


    No growth of the heart is ever a waste