• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname (I'll add this one later + usernaam veranderingen na 25 april)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    Hufflepuff


    • Laleah
    • J0Y
    • Plunkett
    • Abatutu
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    Slytherin


    • Necessity
    • Courferre
    • Hale
    • Martinez
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    Ravenclaw


    • Ristridin
    • Wildfowls
    • Danvers
    • Maim
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano





    (Als iemand toevoegingen heeft voor het topic, lemme know!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:15 ]

    Ga jij de app downloaden?

    94.1% (48 stemmen)
     
    JA!!

    5.9% (3 stemmen)
     
    Nee..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    TaeTae schreef:
    Ha ik kom even random het topic binnen
    Ik zag toevallig de vier rijtjes met houses staan. Vinden jullie ook dat als je naar de usernames kijkt die bij elke afdeling staan, dat ze daar ook echt passen? Or is it just me? Haha :'D


    Hahaha was me nog niet opgevallen! Maar nu je het zegt... I see what you mean xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    TaeTae schreef:
    Ha ik kom even random het topic binnen
    Ik zag toevallig de vier rijtjes met houses staan. Vinden jullie ook dat als je naar de usernames kijkt die bij elke afdeling staan, dat ze daar ook echt passen? Or is it just me? Haha :'D


    Dat is lief, tho. :c Hoewel je Bonnie, Christy en Violet Plunkett uit Mom niet per se in dat rijtje hoeft te scharen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ridistrijn staat we trouwens 2x in


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ff een vraagje: Zijn er zo weinig Griffindors hier, of lijkt dat maar zo?


    -

    Amethyst_ schreef:
    Ff een vraagje: Zijn er zo weinig Griffindors hier, of lijkt dat maar zo?


    Dat viel me ook al op! Where them Brave people at?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ooh, ik wist niet dat het al een datum had :3
    Zelie - Ravenclaw


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Laleah schreef:
    (...)

    Dat viel me ook al op! Where them Brave people at?


    I don't know!


    -

    Ik heb er super veel zin in!
    RickmanLover - Slytherin


    "Not my daughter, you bitch!"

    Kan je ‘vrienden’ worden met anderen en samen spelen?
    Ik weet alleen nog niet zeker of Gryffindor of Slytherin beter bij me past (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Kan je ‘vrienden’ worden met anderen en samen spelen?
    Ik weet alleen nog niet zeker of Gryffindor of Slytherin beter bij me past (:


    Je kan in ieder geval met vrienden duelleren (denk ik.. misschien zijn het enkel in-game vrienden ipv echte vrienden, maar bij Pokemon kon het wel dus ga ik er vanuit hier ook), of je samen echt kan spelen weet ik zelf ook niet. Dat moeten we maar zien denk ik haha.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    aarsvogel schreef:
    Kan je ‘vrienden’ worden met anderen en samen spelen?
    Ik weet alleen nog niet zeker of Gryffindor of Slytherin beter bij me past (:


    Kom lekker Slytherin haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Shibui schreef:
    Ff een vraagje: Zijn er zo weinig Griffindors hier, of lijkt dat maar zo?


    Tbh. Ik zou denk ik even goed in Gryffindor kunnen zitten als Slytherin


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    aarsvogel schreef:
    Kan je ‘vrienden’ worden met anderen en samen spelen?
    Ik weet alleen nog niet zeker of Gryffindor of Slytherin beter bij me past (:


    Griffindor!


    -

    Mn Username is trouwens nu ook: Shibui


    -


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.