• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname (I'll add this one later + usernaam veranderingen na 25 april)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    Hufflepuff


    • Laleah
    • J0Y
    • Plunkett
    • Abatutu
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    Slytherin


    • Necessity
    • Courferre
    • Hale
    • Martinez
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    Ravenclaw


    • Ristridin
    • Wildfowls
    • Danvers
    • Maim
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano





    (Als iemand toevoegingen heeft voor het topic, lemme know!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:15 ]

    Ga jij de app downloaden?

    94.1% (48 stemmen)
     
    JA!!

    5.9% (3 stemmen)
     
    Nee..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het ziet er naar uit dat dit een heel gezellig topic gaat worden! Nu al!(banana)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Dat viel me ook al op! Where them Brave people at?
    Ik meld me! Ik ga sowieso naar Griffoendor.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Prouesse schreef:
    (...)Ik meld me! Ik ga sowieso naar Griffoendor.



    Yeasssss!


    -

    Hey peeps!
    Plaats mij toch maar in gryffindor, volgens wat mensjes hoor ik daarin haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    awsten voor Slytherin meld zich :Y)


    soul made of stardust and chaos.

    Is de app ook voor IOS?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    Is de app ook voor IOS?

    Als het goed is wel. Als dat niet zo is, ga ik serieus huilen :')


    Life is a beautiful struggle

    InMyBlood schreef:
    Is de app ook voor IOS?

    Jup ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    (Nu ga ik even als een gierige krent klinken, maar hoe zit het met de prijs van deze app?)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tuena - Ravenclaw


    Firm believer of all that is magic

    Plagiaat schreef:
    Hey peeps!
    Plaats mij toch maar in gryffindor, volgens wat mensjes hoor ik daarin haha
    We krijgen versterking!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wasikowska schreef:
    (Nu ga ik even als een gierige krent klinken, maar hoe zit het met de prijs van deze app?)


    De app zelf is gratis weet ik. Maar door het spel heen kan je geld betalen voor bepaalde dingen. Die schijnen dan weer heel duur te zijn , maar weet niet hoeveel


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    De app zelf is gratis weet ik. Maar door het spel heen kan je geld betalen voor bepaalde dingen. Die schijnen dan weer heel duur te zijn , maar weet niet hoeveel


    Ah, yes. Dat is goed nieuws hahahaha


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Prouesse schreef:
    (...)We krijgen versterking!


    Jaaa! Komt helemaal goed zo! :Y)


    -

    Oeh, I wanna, maar ik twijfel tussen Hufflepuff en Ravenclaw. De eeuwige struggle D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered