• Beste users van Q,
    Ik vind het oprecht jammer dat het zo moet, maar aangezien dit schijnbaar nog de enige manier is waarop ik een antwoord kan eisen van de mods, moet het maar zo.

    Een aantal maanden (zeg maar gerust een half jaar) gelede. heb ik een aantal problemen gehad met dingen rondom Q. En die heb ik nog steeds. Puur omdat ik meestal al een bericht van de mods kreeg hierover, maar mijn meestal fatsoenlijke antwoorden EN vragen zijn na zes maanden nog niet beantwoord. Ook mijn losse vragen en pb’s niet. Het is alsof ik net zo goed tegen de muur praat.

    Omdat ik dit graag volwassen zou willen oplossen wil ik vragen om hier beter op te letten. Nee alle minuut verwacht ik geen antwoord, maar binnen zes maanden of vier verwacht ik op z’n minst iets van een antwoord.

    Schijnbaar ben ik niet de enige die dit ervaart.

    Geen aanval of haat naar iemand ofzo maar het is lastig om de spanningen nu niet hoog op te laten zo. Hopelijk kunnen jullie hier voortaan opletten


    i wanna die with you once or twice.

    Ben je er al mee naar een bemiddelaar gegaan om te vragen hoe het zit/je frustratie te uiten? Daar kun je normaal gezien altijd naartoe als je problemen hebt met hoe moderators handelen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet soms ook weken wachten, dus ik begrijp zeker dat het irritant is, en de tijden die jij noemt zijn wel absurd lang... Maar er zijn net nieuwe mods aangesteld dus ik hoop dat dat voortaan een verschil zal maken. (:

    En anders inderdaad een bemiddelaar contacteren?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is inderdaad erg lang! Hopelijk krijg je via deze weg tóch op korte termijn antwoord op je vragen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Dingen rondom Q" is ook wel een breed begrip. Zijn het dingen waar (specifieke) mods überhaupt iets aan kunnen doen? Want als het bvb over de vibe hier en de vriendschappen van mensen gaat, kunnen de mods weinig doen denk ik.


    ars moriendi

    Je mag ook altijd een reminder naar de mod in kwestie sturen hoor. ^^
    Of zoals geopperd wordt, kan je ook steeds een bemiddelaar aanspreken. Ook perfect mogelijk. Of zelf mij, dat is ook geen probleem.
    Bij deze is dat ook een uitnodiging, als je graag over iets of iemand wil praten, luchten, wil ik daar best over met je praten en zien wat ik kan doen. Al ben ik dan misschien het werk van mijn collega-bemiddelaars aan het overnemen. Maar dat kan geen kwaad.

    Met andere woorden: als je over een bepaald iets nog graag wil praten, mijn inbox staat open voor je. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Apocalyptic schreef:
    "Dingen rondom Q" is ook wel een breed begrip. Zijn het dingen waar (specifieke) mods überhaupt iets aan kunnen doen? Want als het bvb over de vibe hier en de vriendschappen van mensen gaat, kunnen de mods weinig doen denk ik.

    Nope, ze kunnen er zeker wat mee, alleen erg specifiek kan ik het helaas niet beschrijven.


    i wanna die with you once or twice.

    Scandal schreef:
    Je mag ook altijd een reminder naar de mod in kwestie sturen hoor. ^^
    Of zoals geopperd wordt, kan je ook steeds een bemiddelaar aanspreken. Ook perfect mogelijk. Of zelf mij, dat is ook geen probleem.
    Bij deze is dat ook een uitnodiging, als je graag over iets of iemand wil praten, luchten, wil ik daar best over met je praten en zien wat ik kan doen. Al ben ik dan misschien het werk van mijn collega-bemiddelaars aan het overnemen. Maar dat kan geen kwaad.

    Met andere woorden: als je over een bepaald iets nog graag wil praten, mijn inbox staat open voor je. ;-)

    Ik heb geen goede ervaringen met de bemiddeling op Quizlet. Ik los het trouwens ook liever op met iemand ipv via iemand als je snapt wat ik bedoel.


    i wanna die with you once or twice.

    Wollstonecraft schreef:
    (...)
    Ik heb geen goede ervaringen met de bemiddeling op Quizlet. Ik los het trouwens ook liever op met iemand ipv via iemand als je snapt wat ik bedoel.

    Dan vertrouw ik erop dat je contact opneemt met de mod in kwestie. Maar weet dat het aanbod blijft staan, zowel bij de bemiddelaars als bij mij. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury