• STUPID CUPID 💕

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 25 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Benu - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Shadowsinger - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Jailbird - Naam - Leeftijd - FC - The Bookwurm
    💗 J0Y - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Naam - Leeftijd - Audreyana Michelle - The Rebel

    DUDES
    💙 User - Naam - Leeftijd - FC - The Funny One
    💙 Fonollosa - Naam - Leeftijd - FC - The Male Slut
    💙 Suzuya - Naam - Leeftijd - FC - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Marlow - Naam - Leeftijd - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One
         


    Hierbij ook de ex-en.
    Male slut - dumb af
    Asshole - bookwurm
    Funny one - rich bitch
    Disney prince - rebel
    Always a little drunk - virgin
    Socially crippled - femme fatale

    [ bericht aangepast op 14 april 2018 - 23:25 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hahaha woopsiedaisies, sorry voor de onduidelijkheid. Maar xJess heeft gelijk, het diende als voorbeeld. Natuurlijk mag Nani dan ook op date :Y)

    Volgens mij is Sumner (ik spreek over de juiste persoon, toch?) in de examenperiode en daarom minder actief.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Okay. Bedankt voor de uitleg (:


    Bowties were never Cooler

    EiIonwy schreef:
    Lijkt het jullie wat als de niet ex-en binnenkort met elkaar op date moeten?
    Bv
    Zinnia en Walt
    Jade en Nate
    Owen en Delia
    met elkaar op date


    Goh ik weet het niet.. misschien is een groepsdate ofzo interessanter?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als het een groepsdate is, dan trekt iedereen denk ik toch weer gelijk naar zijn/haar eigen ex toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Als het een groepsdate is, dan trekt iedereen denk ik toch weer gelijk naar zijn/haar eigen ex toe.


    Hmm ligt eraan.. Kan meevallen natuurlijk

    xJess schreef:
    (...)

    Hmm ligt eraan.. Kan meevallen natuurlijk


    True, maar ik denk dat Cheryl gelijk heeft, gezien het nu op het feest ook al best wel het geval lijkt te zijn. Daar is niets mis mee, maar voor dates en afwisseling is het wel leuk om het te mixen

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 13:47 ]


    Bowties were never Cooler

    We kunnen er ook dubbeldates van maken? En het dan zo doen dat exen niet bij elkaar in het groepje zitten? Het lijkt me namelijk nogal awkward om je ex op date te zien gaan (vooral als je nog niet over haar/hem heen bent).


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    We kunnen er ook dubbeldates van maken? En het dan zo doen dat exen niet bij elkaar in het groepje zitten? Het lijkt me namelijk nogal awkward om je ex op date te zien gaan (vooral als je nog niet over haar/hem heen bent).


    Ik ben hier wel voor in. De groepen kunnen altijd zo gemaakt worden dat de exen niet bij elkaar zitten.
    Het lijkt mij inderdaad ook best awkward om je ex met een ander op date te zien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Klinkt idd goed zo'n dubbeldate


    Bowties were never Cooler

    Ik ben ook meer voor de dubbeldates (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Elentiya schreef:
    (...)
    Ik ben hier wel voor in. De groepen kunnen altijd zo gemaakt worden dat de exen niet bij elkaar zitten.
    Het lijkt mij inderdaad ook best awkward om je ex met een ander op date te zien.

    Same.


    [ heaven knows ]

    Maar wat is dan het verschil je ex met een ander of date of met 3 anderen op dubbeldate te zien gaan?
    Het blijft wel een tv-programma en daarin wordt veel gedaan om het de spelers ongemakkelijk te maken/uit de kast te lokken.
    Ik vind persoonlijk niet dat op dat vlak rekening moet gehouden worden met de gevoelens die de personages nog kunnen hebben voor hun exen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Maar wat is dan het verschil je ex met een ander of date of met 3 anderen op dubbeldate te zien gaan?
    Het blijft wel een tv-programma en daarin wordt veel gedaan om het de spelers ongemakkelijk te maken/uit de kast te lokken.
    Ik vind persoonlijk niet dat op dat vlak rekening moet gehouden worden met de gevoelens die de personages nog kunnen hebben voor hun exen.


    Het is vooral, in elk geval voor mij, dat de exen erg naar elkaar trekken, en het zo vrij 1op1 wordt, vooral omdat er nog veel onuitgesproken gevoelens lijken te zijn, en dat maakt het voor mij persoonlijk toch iets minder spannend/leuk/open. Als je de exen uit elkaar haalt voorkom je dit en spelen mensen ook eens met anderen/ontstaat er meer dynamiek/ontstaat er mogelijk meer drama. Maar dat is voor mij in elk geval zo


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Het is vooral, in elk geval voor mij, dat de exen erg naar elkaar trekken, en het zo vrij 1op1 wordt, vooral omdat er nog veel onuitgesproken gevoelens lijken te zijn, en dat maakt het voor mij persoonlijk toch iets minder spannend/leuk/open. Als je de exen uit elkaar haalt voorkom je dit en spelen mensen ook eens met anderen/ontstaat er meer dynamiek/ontstaat er mogelijk meer drama. Maar dat is voor mij in elk geval zo


    This yap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar dat was toch ook mijn voorstel? Om iedereen met een niet-ex op date te sturen? Misschien heb ik nu een hele grote brainfart maar ik snap het probleem niet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.