• Wij hebben digiboards op school.
    Vandaag hadden we biologie en dat bord stond dus aan.
    En wat zie ik in het hoekje van het bureau blad..... (achternaamvanmijnbiolerares)(twitternaamvanmijnbiolerares ON TWITTER!!
    WHAAAH!! Ik heb me helemaal kapot gelachen. xD


    There's power in the words you whisper.

    Mijn lerares van vorig jaar zat op facebook en dat hadden we ook bij toeval ontdekt. xD Zo grappig!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Follow je d'r al? :'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Een leraar is best wel cool en die heeft hyves, twitter, facebook en toen ging hij vakantiefoto's laten zien op het grote scherm ;p


    Me so good.

    Bij ons zitten keiveel leerkrachten op facebook,maar zij accepteren je niet omdat het niet mag van de school. Tenzij je je laatste jaar middelbaar dus het 6de jaar hebt gedaan of daar geen les maar van hebt en dan nog soms niet.

    Ons Engels leraar heeft hyves xd


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zoveel leraren bij mij op school hebben facebook of hyves of een ander sociaal netwerk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wij mogen onze leraren niet als vrienden op Hyves hebben xd


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Dats eng O.o


    Make it Happen.

    Haha, ik zou ook lachen als mijn leraren twitter zouden hebben x)

    Mijn mentor heeft twitter, hahaaa.
    En hij is ook nog engelse leraar,
    En als ik iets in het engels tweet en soms niet klopt begint hij meteen te zeiken.


    <3

    een paar leraren van mij zitten op facebook..


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou het sneu vinden als mijn leraren twitter hadden of wat dan ook. :')


    -

    Ik heb ook een aantal leraren op hyves, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een leraar bij mij op school followde twee meisjes van mn school. En zij hem niet, dat vind k ook vreemd XD

    pseudoniem schreef:
    Een leraar bij mij op school followde twee meisjes van mn school. En zij hem niet, dat vind k ook vreemd XD


    Yeah, mijn AK leraar. _O_

    ON: Wat pseudoniem zegt dus. (: