• STUPID CUPID 💕

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 25 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Benu - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Shadowsinger - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Jailbird - Naam - Leeftijd - FC - The Bookwurm
    💗 J0Y - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Naam - Leeftijd - Audreyana Michelle - The Rebel

    DUDES
    💙 User - Naam - Leeftijd - FC - The Funny One
    💙 Fonollosa - Naam - Leeftijd - FC - The Male Slut
    💙 Suzuya - Naam - Leeftijd - FC - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Marlow - Naam - Leeftijd - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One
         


    Hierbij ook de ex-en.
    Male slut - dumb af
    Asshole - bookwurm
    Funny one - rich bitch
    Disney prince - rebel
    Always a little drunk - virgin
    Socially crippled - femme fatale

    [ bericht aangepast op 14 april 2018 - 23:25 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yaaay!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nate is af, btw!


    That is a perfect copy of reality.

    Delia is ook wel kinda af. Enkel geschiedenis nog maar dat is niet veel bijzonders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als mensen trouwens nog interesse hebben in relaties af te spreken met Owen - geef een gil. Al zal hij niet echt vriendjes gemaakt hebben :')

    Ik heb Olivia eventueel? Maar de relaties kunnen volgens mij enkel oppervlakkig of indrukken zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    De mannen en vrouwen hebben elkaar überhaupt nog niet ontmoet toch? Alleen de mannen elkaar en de vrouwen elkaar dacht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    De mannen en vrouwen hebben elkaar überhaupt nog niet ontmoet toch? Alleen de mannen elkaar en de vrouwen elkaar dacht ik.


    Helemaal juist :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Maar eventueel komende plotjes afspreken kan toch wel? Al gold mijn voorstel inderdaad vooral voor de mannen maar again - Owen is niet zo van het vriendjes maken

    MoonchiId schreef:
    Morgen gaat het speeltopic open :Y)


    Yaassshh! ^^

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 10:37 ]


    I have seen my own sun darkened

    xJess schreef:
    Maar eventueel komende plotjes afspreken kan toch wel? Al gold mijn voorstel inderdaad vooral voor de mannen maar again - Owen is niet zo van het vriendjes maken

    Afgesproken relaties hoeven ook niet per se positief te zijn he :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    (...)
    Afgesproken relaties hoeven ook niet per se positief te zijn he :Y)


    I know. Maar voordat mensen aankomen die alleen vrienden zoeken haha :')

    Persoonlijk heb ik echt een hekel aan al gaan bespreken wat er gaat gebeuren ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Persoonlijk heb ik echt een hekel aan al gaan bespreken wat er gaat gebeuren ;x


    Mee eens :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Shadowsinger schreef:
    Persoonlijk heb ik echt een hekel aan al gaan bespreken wat er gaat gebeuren ;x


    Ik heb er ook niet veel mee. Je ziet vaak dan het dan toch anders gaat lopen. Wat dat betreft kun je het voor mannen x vrouwen voor nu beter op indrukken houden en onderling van hetzelfde geslacht iets bespreken wat al kan. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    REX DALE EVANS


    IMPRESSIELIJSTJE

    • Owen Christopher Davidson - brother
          Owen en Rex kennen elkaar al jaren. Ze kwamen als jongens in hetzelfde, vreselijke, pleeggezin terecht. Na het ongeluk van Rex, en toen hij meerderjarig was, heeft hij zijn pleegouders overgedragen aan de juiste autoriteiten voor hun misbruik en heeft hij gestreden om de voogdij over Owen, aan wie hij zeer gehecht was geraakt.
    De jongens zijn één ziel in twee lichamen en zullen het altijd opnemen voor elkaar, al kunnen ze kibbelen als de beste.

    • Marcus Juan Garcia -

    • Kenai "Prinsje" O'Malley - Ugh, y u so bubbly
          Rex vind Kenai maar een vreemd kereltje. Hij krijgt moeilijk hoogte van hem en heeft zeker weten moeite met zijn schijnbare perfectie, omdat hij zelf daar nooit aan zal kunnen tippen.

    • Nathanaël Stan Gahlman - keep your hugs away from me.
          Rex zal zich in vele gevallen rot ergeren aan Nate, deels ook vanuit jaloezie vanwege zijn vrijheid, al zal hij dat niet laten blijken. Zijn (brutaal) eerlijke kant zou Rex dan wel weer weten te smaken, al moet het dan natuurlijk niet aan hem gericht zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.