• Want bij de action kwam ik een geurtje van Britney Spears tegen (waarvan ik denk dat ie heel oud is, maar oké), namelijk Hidden Fantasy en ik vond dat ie wel een leuk prijsje had. En het is 100 ml dus ik kan er lekker lang mee doen. Toen op naar de Kruidvat want ik wilde zo'n blikje van vaseline. Bij Kruidvat hadden ze alleen eigen merk en dat was de laatste keer een teleurstelling terwijl ik de keren daarvoor hem heel fijn vond. Op naar de Etos en daar hadden ze dus een groot blik met drie blikjes erin voor maar €5 en hij ziet er ook leuk uit.

    O en bij de Action hebben ze nu ook geroosterde mais met zout. Die zijn lekker dus mocht je daar ook van houden, ik zou even gaan kijken bij de dichtsbijzijnde action.





    Heb jij laatst nog iets leuks gevonden tijdens het shoppen?


    Physics is awesome

    Wat een mazzel, een beetje geluk is altijd goed. (:

    Ik heb vandaag een hele fijne bh gekocht, hij is wel prijzig maar de ervaring van het passen en kopen was zo stressloos dat ik heel tevreden ben met de aankoop (vind passen altijd best een drama)


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    Wat een mazzel, een beetje geluk is altijd goed. (:

    Ik heb vandaag een hele fijne bh gekocht, hij is wel prijzig maar de ervaring van het passen en kopen was zo stressloos dat ik heel tevreden ben met de aankoop (vind passen altijd best een drama)


    Dat is mooi. Goede beha's zijn soms lastig om te vinden, zelfs als je, je maat weet.


    Physics is awesome