• die ene leuke jongen waar ik echt smoor op ben !
    hij krabbelt nu op eens op hyves met meisjes en dan egt best klef.
    met LY (K)(L)
    en dat soort dingen.
    ik ben bang dadelijk krijgt hij met iemand..
    maar ik wil zo graag met hem.. maar ik kan het niet vertellen omdat ik dat niet durf !

    PLEASE HELP ME !!!


    i love you but you don't see it

    Eeuh ik zou het hem gewoon vertelle ^^
    en desnoots kuste hem gwn ^^


    Your Butt is Mine!

    Denk even na. Als je hem niets verteld zal hij het nooit weten, dus is de kans groter dat hij met iemand anders neemt. Op dat moment kun je jezelf wel vervloeken dat je het nooit verteld hebt.
    Kortom; zet je over die angst heen en zeg het hem! Anders kom je nooit ergens.


    Bored.

    maar ik kan dat niet ,, en ik kan niet eens zoenen (ik heb een beugel )


    RETTE MICH


    i love you but you don't see it

    Mijn advies is hem gewoon vertellen wat je voelt, ook al is het subtiel. Als je dat echt niet durft kan je ook kleine hints geven, zoals wat kleffer gaan doen met krabbelen etc.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik zou het hem gewoon vertellen anders heeft hij al een ander , en dan is het te laat. en dan denk je , nou , had ik het tog maar verteld.:P geloof me gewoon doen , heb ik toen ook gedaan. heb bijna 2 jaar met hem gehad:P

    maar als ik dat zeg hea. en hij zegt nee dan sta ik ook voorkomen voor lul !!
    dan kan ik me niet meer vertonen !
    mijn kluisjes zit echt heel dicht bij zijn kluisje en hij zit in de 2e


    i love you but you don't see it

    maar als ik dat zeg hea. en hij zegt nee dan sta ik ook voorkomen voor lul !!
    dan kan ik me niet meer vertonen !
    mijn kluisjes zit echt heel dicht bij zijn kluisje en hij zit in de 2e

    Tsjah, het is of balen als hij een vriendin heeft of even doorbijten.


    Bored.

    nou dan kies ik denk ik voor het doorbijten hoor...

    maar wat nou als hij NEE zegt !!

    dan ga ik dood van de pijn!!


    i love you but you don't see it

    nou dan kies ik denk ik voor het doorbijten hoor...

    maar wat nou als hij NEE zegt !!

    dan ga ik dood van de pijn!!

    Kind, niet zo overdrijven. Als hij nee zegt, dan kan jij daar niets aan doen. Dan is hij gewoon niet de jouwe. Je komt vast wel weer andere leuke jongens tegen ^^ Verkering hebben is niet het belangrijkste van de wereld.
    En daarbij heb je dan een goed excuus om asociaal veel ijs en chocolade te gaan eten.
    Je moet maar zo denken; Ik heb het lef om het te zeggen, die andere meiden blijven stilletjes verliefd.


    Bored.

    NOU IK OVERDRIJF NIET !! <3

    als ik hem tegen kom val ik gwn letterlijk bijna flauw

    x


    i love you but you don't see it

    ik snap wat je bedoeld
    je wilt het vertellen mar je durft het niet.
    ik vind ook iemand uit mijn klas leuk,
    en ik durf het ook niet te zeggen want als hij nee zegt komt over 1 uur heel de sgool het te weten -__-'
    eerst durfde ik niks tegen hem te zeggen
    en nou irriteer ik hem dagelijks op school xD
    dus ik zou als ik jou was beginnen door met hem te praten en als je dat niet durft dan met een paar vriendinnen van je naar hem te lopen en te praten en de rest gaat vanzelf.

    Hij kan toch niet ruiken dat je wat voor hem voelt?
    En als je het niet durft te zeggen geen dan subtile hints of lach eens naar hem .

    heb ik ook , alleen doet die jongens dan niet klef opt internet, maar gewoon voor men neus opt schoool. maha, hij weet wel niet dat ik heb leuk vind (': Maar echt, hij pakt om de vijf minute wel een meisje vast fzooo en gosh . ><


    Some people make the world special just by being in it

    met beugel kan je prima zoenen, mijn vriendje heeft ook een beugel ;]
    en tsja, verder gewoon wat de rest zegt enzo. ^^

    Of je verteld het gwn via hyves.. Dan kan die ook niet zien dat je je rot bloost ofzo..

    -xXx-