• SOULMATES
    "The best possible match for one human in another."


    STORY
    New York, 2018. Al jarenlang bemoeit de overheid zich met de liefde en spelen ze voor cupido. Het begon als een experiment na vele programma's omtrent de liefde en dating. De overheid wilde een systeem dat zogenaamde 'soulmates' met elkaar kon matchen. Na een aantal tests en aanpassingen bleek al snel dat het aantal successen groter bleek dan het aantal mislukkingen. Langzamerhand breidde de overheid dit uit, tot het zover was dat iedere New Yorker tussen de 18 en 25 jaar oud een brief op de mat kreeg met de naam van zijn of haar soulmate erin. Zorgde je er niet voor dat je binnen een maand contact op had genomen met je soulmate? Dan volgden er consequenties, van boetes tot gevangenisstraffen bij langer verzuim. Het ging te ver. Nu het project op grote schaal gebeurde was het niet langer een vrijwillig project, je werd gedwongen om je leven lang aan iemand trouw te zijn. Of dit nu je aardsvijand was, je beste vriend, je crush of een totale onbekende voor je, het maakt de overheid niet uit.
    Het ging te ver. Langzamerhand begonnen de mensen te protesteren en steeds meer rellen vonden plaats, de New Yorkers kwamen in opstand.

    New York, 2020. Het volk is gekalmeerd doordat de overheid beloofde te kijken om een betere oplossing te zoeken. Ze hebben besloten om een groep geselecteerde jongeren naar een luxe resort in Hawai te sturen zodat ze zelf uit zouden kunnen zoeken op wie ze dan wel vallen. Dat is echter niet helemaal waar. De groep zal inderdaad naar een luxe resort gaan en in de eerste paar dagen krijgen ze de tijd om te wennen, om elkaar te leren kennen. Na één week zullen ze echter alsnog brieven krijgen - brieven met de naam van hun soulmate erop en die soulmate zal zich in het resort bevinden.


    Deze rpg gaat dus over de groep jongeren die naar het resort gestuurd is. Ze zijn geselecteerd en eigenlijk hebben ze geen keuze, ze moeten gaan. Tijdens de rpg zullen er meerdere groepsexcursies / groepsdates plaatsvinden.



    INFORMATION
    Resort

    • Pool; Click #1 & Click #2
    • Outside; Click #1 & Click #2
    • Kitchen; Click #1 (vervang de tafel even door een tafel die lang genoeg is zodat iedereen kan zitten) & Click #2
    • Living room; Click #1 (vervang de lelijke bang en stoelen door een u-bank)
    • Bed room(s); Click #1 (er zijn 5 tweepersoonskamers en 2 kamers met drie eenpersoonsbedden erin)
    • Bath room(s); Click #1 & Click #2 (er is één grote badkamer met het bad erin, daarnaast zijn er 3 kleinere badkamers met douches)


    Rules

    • Huisregels van Quizlet
    • Minstens 150 woorden per post
    • Graag één keer per week minstens posten, lukt het niet? Geef gewoon een gil :')
    • Alleen xJess opent nieuwe topics
    • Wees origineel & creatief, niet iedereen vindt zijn haar soulmate leuk en niet iedereen haat elkaar.
    • Kritiek etc graag even in een pm, ben niet te hard voor me, het is mijn eerste rpg hier :')
    • 16+ shizzle graag met duidelijke vermelding erboven.
    • Geen orpg's, wijs elkaar hier vriendelijk op.
    • Vragen? Stel ze gerust!
    • Just enjoy


    Soulmates

    Worden later bekend gemaakt door een randomizer.

    ROLES
    • Naam & achternaam
    • Leeftijd (18-25)
    • Studie / beroep / dagelijkse bezigheden
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Extra
    • **Eventuele relaties

    **Let op, het kan best zijn dat je personage andere aanwezigen al kent. Crushes zullen er nog niet zijn, tenzij je personage dus een andere personage al kent. Onthoud wel dat het in deze rpg een taboe is om een relatie met iemand aan te gaan die niet je soulmate is. De kans is dus erg klein dat je personage van te voren al enige vorm van een intieme relatie met een ander had.



    Mannen
    • Rafael Reyes • Soulmate • Marià Casalss • Pagina 1.3 • Bunbury
    • Zach Winters • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.2 • Sombre
    • Fabian Millstone • Soulmate • Sam Claflin • Pagina 1.2 • J0Y
    • Edmund Welsh • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.2 • Kenopsia
    • Jake McAllen • Soulmate • Jensen Ackles • Pagina 1.3 • AroonCat

    Vrouwen
    • Jill Bellamy • Soulmate • Tess Christine • Pagina 1.3 • xJess
    • Naam • Soulmate • Faceclaim • Pagina • Ashryver
    • Chunga Moon • Soulmate • Bae Suzy • Pagina 1.2 • Gashina
    • Ellison Kingsleigh • Soulmate • Camille Rowe • Pagina 1.3 • Wasikowska
    • Kate Davids • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.4 • tubbytoost.
    • Ella Garner • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.4 • Heizer

    Kamerindeling

    Bij elke slaapkamer hangen twee naambordjes die de kamerindeling aangeven. Deze indeling is echter niet vastgelegd; als je op de bank wilt slapen, straks toch in een ander bed beland of wat dan ook, dat maakt niet uit. De naambordjes zijn tevens afneembaar en kunnen dus bij een andere kamer opgehangen worden. Elke kamer beschikt over een eigen badkamer, kamer één beschikt over de badkamer met het bad erin.

    Kamer 1; Fabian & Jill
    Kamer 2; Rafael & Chunga
    Kamer 3; Edmund & Ellison
    Kamer 4; Zach & Personage Tubbietoost
    Kamer 5; Jake McAllen & Personage Ashryver


                                                                                                                           



    shoutout naar Ashryver voor het helpen met het idee

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 16:54 ]

    Mag ik een vrouw met als faceclaim Bae Suzy?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 21:40 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Well, mag ik een man reserveren? ^^


    chaos makes the muse

    Finally, ik heb de scheve afbeeldingen en tekst gefixed c:
    Ik zet jullie erbij :')

    oke de afbeeldingen mogen onderaan nog verder naar rechts maar goed.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 21:50 ]

    Ik heb geen tijd, but count me in.

    Een man lijkt me wel leuk (:


    - thank you for existing -

    Meisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een man alsjeblieft ^^
    + krijgen we op voorhand te weten wie onze soulmate is, zodat we onze informatie een beetje kunnen matchen of hoeft dat niet?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 22:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    Een man alsjeblieft ^^
    + krijgen we op voorhand te weten wie onze soulmate is, zodat we onze informatie een beetje kunnen matchen of hoeft dat niet?


    Wat mij betreft hoeft dat niet maar als jullie dat fijner vinden dan kan ik dat wel doen ^^

    Fc even acacia brinley maar dat verandert vast nog 6 keer


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb even een tijdelijke stop op de vrouwen gezet omdat ik liever heb dat de aantallen eerst gelijk zijn :')

    Als er 1 man bij komt dan is het alweer gelijk geloof ik dus dan mogen er vrouwen bij :')

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 6:32 ]

    Lemme think about this.


    [ heaven knows ]

    Mag ik een man reserveren?


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik heb faceclaim struggles, zijn hier Olly Alexander fans?



    - thank you for existing -

    ^ oei, nee absoluut niet eigenlijk :X


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    ^ oei, nee absoluut niet eigenlijk :X

    tbh.


    [ heaven knows ]

    hé shit, nou dan verder zoeken hahahaha.


    - thank you for existing -