• Toestemming:
    Hoi!

    Helaas wat later dan verwacht, maar je krijgt toestemmening om je wedstrijd te beginnen. Ik deel nog even mee dat een wedstrijd maximaal vijf maanden mag duren (uitstel mogelijk) en dat na drie weken inactiviteit van jouw kant het wedstrijdtopic gesloten zal worden.
    Veel plezier gewenst!

    Groetjes,
    Ledecky

    Sterrenbeelden

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ☾ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Wat?

    Een wedstrijd waarbij je verschillende creaties gaat maken om je sterrenbeelden te ontdekken waar je nog niet zoveel over weet. Je sterrenbeeld ‘normale’ sterrenbeeld, het sterrenbeeld die we het meest gebruiken en die het bekends is voor iedereen, zal maar worden gebruikt in één opdracht. De andere sterrenbeelden in ons sterrenstelsel geven jou nog meer, vaak andere sterrenbeelden. Denk bijvoorbeeld maar aan planeten die jou ook een sterrenbeeld geven!
    Hoe?

    Opdrachten
    Je zult in totaal zeven opdrachten krijgen, met één samenwerk opdracht. Je kunt zoveel tijd besteden aan de opdrachten als je wil, maar er gaat niet veel tijd in zitten, mocht je twijfelen omdat je te weinig tijd hebt.
    Het is de bedoeling dat je zeven creaties uiteindelijk jouw persoonlijke, soort van horoscoop vormen.

    Inleveren/uitstel
    -Voor elke opdracht, krijg je tien dagen de tijd. Je kunt vier dagen uitstel vragen. Als je geen uitstel vraagt en het te laat inlevert, of het met je uitstel alsnog te laat inlevert, zal ik een halve punt van je totaal aantal punten aftrekken. Immers moeten de andere deelnemers dan langer wachten.
    -Ikzelf zal vier dagen de tijd nemen om alles na te kijken.
    -Inleveren doe je in een pb naar mij.

    Punten en winnaars
    Voor elke opdracht krijg je een totaal aantal punten en aan het eind van de wedstrijd zal ik al je punten bij elkaar optellen. Degene met de meeste punten, wint.
    In principe vind ik iedereen een winnaar, dat is waarom ik geen prijzen uitloof. Deze wedstrijd is puur om meer over jezelf en je sterrenbeelden te ontdekken

    Overig

    Regels
    -De huisregels van Quizlet.
    -Geen plagiaat, als je dat pleegt zal je uit de wedstrijd liggen.
    -Je creatie moet in het volledig ABN geschreven zijn.
    -Geef naamsveranderingen door.
    -Zeg het gerust als je het niet met een opdracht eens bent, maar ik garandeer je niet dat ik de opdracht dan ook echt ga veranderen.
    -Wees aardig voor elkaar, kraak elkaars werken niet af.

    Waar je je andere sterrenbeelden vindt
    In elke opdracht zal ik aangeven met welk sterrenbeeld van welk hemellichaam we gaan gebruiken en omdat de meeste mensen enkel weten wat hun ‘normale’ sterrenbeeld is zeg maar, kun je hier uitvinden welke sterrenbeelden nog meer bij jou horen: klik.

    Deelnemers:
    Ik zoek tussen de zeven en vijftien deelnemers. (:
    Als je mee wil doen, hoef je dat alleen maar te zeggen in het topic en zal ik je op de lijst zetten.



    Vragen/onduidelijkheden/eventuele problemen
    Je mag me altijd een pb/gb sturen of je vraag posten in het topic.

    De story

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 18:36 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Let's go! Mooi gelay-out topic! Ik doe mee. *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Thanks! En yay! Ik zet je straks op de lijst ^^


    i wanna die with you once or twice.

    I love this, maar ik ga het waarschijnlijk alleen maar volgen. Maar gaaf idee.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Thanks hehe ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Klinkt interessant. Aan wat voor soort opdrachten moet ik denken? Veel schrijfopdrachten?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb niet genoeg tijd om mee te doen, maar ik wil wel even zeggen dat dit een originele en leuk bedachte wedstrijd is!


    16 - 09 - '17

    SonOfGondor schreef:
    Klinkt interessant. Aan wat voor soort opdrachten moet ik denken? Veel schrijfopdrachten?

    Twee 'korte' (het minimaal aantal woorden zal rond de vijfhonderd liggen) schrijfopdrachten, voor de rest zijn het gewoon het maken van andere creaties ^^

    Devitt schreef:
    Ik heb niet genoeg tijd om mee te doen, maar ik wil wel even zeggen dat dit een originele en leuk bedachte wedstrijd is!

    Bedankt! ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 21:35 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Nog meer mensen die wel mee zouden willen doen? :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Twee 'korte' (het minimaal aantal woorden zal rond de vijfhonderd liggen) schrijfopdrachten, voor de rest zijn het gewoon het maken van andere creaties ^^


    Aw, ik had gehoopt op meer schrijven. Dan sla ik deze over, ik ben niet zo heel goed met andere creaties.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oeh, even een MT. Super tof idee!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Bedankt ^^ stiekeme irritante bump van mijn topic oeps sorry


    i wanna die with you once or twice.

    Aune schreef:
    Nog meer mensen die wel mee zouden willen doen? :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zit te weinig op Quizlet om echt veel mee te doen, maar vind het echt een heel leuk idee. Ik had ook geen idee dat er nog zoveel versies zijn van je sterrenbeeld.
    Als ik meer tijd had zou ik graag mee hadden gedaan!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wil wel meedoen als 't nog doorgaat (:


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Ik wil wel meedoen als 't nog doorgaat (:


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.